Gå til innhold

Fra rygg til mage ??


blondie30

Anbefalte innlegg

Hei , i dag snudde min lille gutt seg fra rygg til mage, sååå stolt Mamma.. hehe... Han har prøvd en stund nå og i dag kom han rundt. Synes han var tidlig i forhold til de to andre av mine. Han er født 2 oktober, så gode 3,5 mnd..

Snur deres babyer seg enda ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jenta mi er også 3,5 mnd. født 8 oktober. Ho snur seg på magen, men strever litt med å trekke til seg den armen som ligger under ho hehe. ligger på golvet ofte og blir små hissig når hun ikke klarer å snu seg helt rundt hehe:P vittig å høre på hehe nesten som sin mor.......mister tålmodigheten ........;) men men øvelse gjør mester. hehe ho ligger nå å strever hihi.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillesnupp er født 5 oktober og snudde seg fra mage til rygg for første gang i går:=) han har gjort det før, emn da fikk han liksom overbalanse... hehe..

Men han har ikke snudd fra rygg til mage nei... driver å kaver seg overpå siden, men tror det er leneg igjen enda for hans del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har gjort det en gang, fra rygg til mage. Det har ikke skjedd igjen, tror nok det var et lite "uhell" :-)

Han prøver derimot hele tiden, ligger mye på siden, men som sagt har det bare skjedd en gang. Han er født den 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det snudd bevisst...på ovnen (hun ligger på teppe på komfyren) og det var like før hun gikk i gulvet!!! Jeg SKVATT \, hun SKVATT og nå blir hun BARE lagt på gulvet!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta mi snudde seg fra rygg til mage igår. ho har strevd lenge som jeg skrev på et innlegg tidligere. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

1. februar snudde snuppa seg også. 2 ganger, til og med!

Fikk filmet den andre gangen :o)

Første gangen fikk jeg ikke med meg, for da holdt jeg på å vaske klær. Snudde meg for å se at alt var bra med henne for hun okket seg sånn. Da så jeg at hun lå på magen. Fikk helt sjokk!

Snudde henne rundt for å se om hun snudde seg igjen, og det gjorde hun.

Hun er født 8. oktober.

Broren er født 3. oktober (for 3 år siden) og han snudde seg ikke før i mars/april, så det er stor forskjell på dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Magnus litt over 4 mnd, og ruller å ruller.. hehe.. Stod med ryggen til her for ett par dager siden, og da hadde han rulla i flere omganger å lå under bordet plutselig !! Så nå har jeg kjøpt grind, så jeg vet hvor jeg har han .. hehe.. Veldig greit, og slippe alle de teppene på gulvet å..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...