Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Har lest en del innlegg på bli gravid ang disse testene. Fler sier at de er sikker på at de er gravide, symptomer osv. Og så har de tatt en qr test og den var negativ. Men allikevel er de sikker på at de er gravid, og at qr testen er en dritt test som ikke virker, så de skal kjøpe en cb i morgen fordi den er myyye bedre. Mange der er helt enig i dette og anbefaler de andre å bruke cb. Kanskje det er fordi cb ofte viser en klar skyggestrek og da får folk et håp å klamre seg til. vet ikke jeg! En gr.test er en gr. test, og er du gravid, ja da viser den gravid, og omvendt. De hadde ikke solgt tester som ikke "virker"! Har selv brukt qr og den er 100% til å stole på
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Personlig mener jeg at det hadde vært mye greiere for både den som tester og alle oss andre som får spørsmålene i ettertid om man brukte CB digital. Da får man tydelig beskjed om man er gravid/ikke gravid, og slipper all den synsinga med skyggestreker og streker som dukker opp etter flere timer (tror faktisk det er mange som har problemer med å lese bruksanvisninger...)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 kjære HI jeg tok en test 1 dag før mens og den var negativ.mensen kom ikke,samboeren min kjøpte test til meg og ville jeg skulle prøve igjen.med 2 dager imellom slo den ut. bra du bryr deg om hva folk bruker sin tid på.coodoz *klapp,klapp*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå