Gå til innhold

jeg vil lukte i en kjeller!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg har ikke kjeller som lukter ordentlig kjeller... jeg vet ikke hvorfor jeg vil lukte i en kjeller, men det er vel en form for pica tenker jeg...

jeg får helt abstinenser..... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes også det er god lukt i en kjeller, (har altid synes det) eller faktisk en bod eller noe. er gjerne sånn lukt på steder der hvor det er verktøy.. så innimellom må jeg ta meg en tur ut i boden for å lukte, har en annen bod også som det lukter litt sånn + litt malingslukt.. mmmm. har lyst til å flytte sofaen ut i boden så jeg kan sitte der og lukte.. ;)

Skrevet

Har kjeller jeg , bare å komme!! He,he.... Kroppen er rar altså! Selv har jeg ikke hatt noen form for "må ha/lukte på" , men reagerte veldig på lukter de første mnd. Husker mannen min hadde tatt seg en dusj, tatt på afteshave osv. Kom å ga meg en klem, da løp jeg for å spy..... Koselig:(

Skrevet

undskyld at jeg ler,men det var litt morsomt.vet ikke annet enn at du får ta deg en tur i nabolaget å se om det er noen som har en kjeller du kan få lukte på.lykke til

Skrevet

har dilla på lukta av ajax(den hvite) og den hvite first price såpa, er heeeeeeeldt sjukt,sniffer og sniffer heeeele dagene,flaska med ajax står hver kveld på borde så jeg kan sniffe innimellom, er sååååå godt!!! vasker og vasker og vasker,begynne og sikkle når jeg ser såpe skum!! masse såpe skum. må tilstå og ha puttet tungen bort i handsåpa,men har klart og holde meg unda ajaxen,,,,hehee....uff og uff....

så her koser vi oss med sniffing av såpe og tv om kveldene=)

løøøøvlig...

(vasker hendene og huse så ofte at jeg har fått sår på hendene av det.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...