Gjest Skrevet 22. januar 2008 #26 Skrevet 22. januar 2008 Mobbet på barneskolen og første året på ungdomsskolen. Bytta ut alt av venner og stil osv til andre året der. Ble så den tøffe (som mest sannsynlig ikke så mange likte likevel) Hadde sånne venner som banka de som ikke likte meg og ga utrykk for det (eldre, fra andre skoler) og ble tøff nok til å fleipe med det selv. (men ikke gjøre noe riktignok, noe jeg er veldig glad for!) Må si jeg tror jeg var ganske så ufordragelig på ungdomsskolen. Usj...
smågodt prinsessa Skrevet 22. januar 2008 #27 Skrevet 22. januar 2008 Jeg var den som røyka og drakk i en klasse med bare sportsidioter! Populær, ble likt av gutta og jenter (ikke alle da).. og sånn passe flink på skolen!
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #28 Skrevet 22. januar 2008 uff.. blei kåra til skolens berte.. bleika hår, masse sminke, korte topper, korte skjørt og sånn "what ever lissåm" og stod på hjørnet og røyka sammen med gutta. å kjenner jeg blir flau av å tenke på det
litakine og Theodor Skrevet 22. januar 2008 #29 Skrevet 22. januar 2008 skoleflink, med i "gjengen", altså, ikke av de mest populære og pene, men vi var en veldig sammensveiset gjeng som fant på mye tull sammen. Var veldig usikker på meg selv hvertall
Manhattan skyline Skrevet 22. januar 2008 #30 Skrevet 22. januar 2008 Best i klassen, til tross for at innsatsen var heller laber. (Klassen min var desidert dårligst av parallellene) Var vel relativt populær blant begge kjønn. Var også kjent som idrettsjenta, siden jeg trente håndball omtrent døgnet rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå