~sjiraff~ Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 ... og alt var bare superbra! Men.. Nå i ettermiddag har jeg bare fått vondere og vondere bak i munnen. Tittet istad og tannkjøttet rundt den ene visdomstanna oppe er over dobbelt så stort som normalt.. kjempe vondt (
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Var også hos tannlegen i dag, og her var IKKE alt bra. Rotfylt har jeg gjort:( Har han pirka litt der? Dersom han har det så er det bare å skylle med munnskyllevann etter du har pusset (vær forsiktig over der, men dra over) Evt bruk qtips og få det nedi langs kanten også, slik at du dreper bakteriene og ikke blir så plaget mer enn en dag eller to til:)
~sjiraff~ Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 Ja han har jo pirka litt borti.. har ikke munnskyllevann her (pakka ned til visning gitt, som alt annet i dette huset..hehe)... Men skal prøve q-tips trikset! Takker!
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 ååå ikke snakk om tannlege.. skal dit i morgen pga at jeg har hatt tidenes verste tannpine nå i noen dager så jeg veit at jeg kommet til å ha det vondt i morra.. ikke nok med det men jeg har jo bare så sinnsykt tannlege og sprøyte skrekk da.. ja ja tannlegen får slå meg i hodet så jeg svimer av da hvis han skal borre.. fåkke sove i natt jeg nå
Salat Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Flere som har vært hos tannlegen i dag ja... Har bora jeg, og det er skikkelig ømt nå. Prøv å kjøp et sånt munnskyllevann som er steriliserende(husker ikke hva det heter) så det ikke blir betennelse.
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Qtipsen funker best med munnskyllevann på, men som nevnt her, dentinox er ikke så dumt det heller:) Men det er jo ikke bakteriedrepende da. Går nok over snarlig skal du se:) Heldiggrisen som ikke hadde hverken hull eller vondter:( *misunnelig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå