Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Han ligger å sover nå, og det piper når han puster. Men han virker ikke noe syk sånn ellers. Spiser godt, er mye våken og ikke febervarm. Burde jeg ta kontakt med legen allikevel? Eller bare se det ann? Håper noen kloke damer kan hjelpe meg her. Han er foresten 3 uker nå
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Når piper det? Klarer du høre det? Om det bare piper når han puster in men ikke ut, eller bare når han puster ut men ikke inn..... For om det bare piper når han puster inn er det ofte bare en forkjølelse også har han litt nedover.... Om det bare piper på vei ut er det ett tydelig tegn på astma..... Det har min... Så enorm forskjell på hvilken vei det piper...... Men jeg er ikke lege altså, dette er bare hva jeg er blitt lært av vår lege etter vi fikk konstantert astma på vår nyfødte...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Tusen takk for svar Det piper ikke hele tiden, jaffal ikke nå når jeg skulle sjekke når det peip Har astma selv, så muligheten er der jo. men håper jo selvfølgelig ikke at det er det. Jeg vet jo at når det piper på utpust så er det astma, men har ikke tenkt tanken på at lille gullet kan ha det Ser det ann i natt og om jeg merker noe så ringer jeg legen i morgen Atter en gang takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå