Gå til innhold

Hva synes dere om "Unge mødre" i dag da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg koser meg jeg.. he.. he.. så morsomt å se på de.. Liker ikke helt hun som er 20 år, måten hun henger ut barnefaren på tv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he, he...fikk bare med meg slutten. Hadde ikke brettet ut på den måten, med tanke på at en skal samarbeide resten av livet.

Skrevet

Synes det er egentlig er teit klippet sammen. Det virker som de prøver å fremstille det som om hun ene Malin bare fester. Hvorfor ikke vise litt av hverdagslivet hennes i stedet? Synes forresten hun virker som en voksen og ansvarsfull jente. (Ikke hun trønder-Malin men hun andre.)

Skrevet

Reagerte også litt på det, men det kommer jo ikke fram hvem han er da. Enda i alle fall. De som kjenner henne/ham vet vel hvordan de har det seg i mellom uansett.

Jeg syns de går litt inn for å gjøre noen av jentene litt dummere enn de antagelig er, og guttene også av og til. Med unntak av hun Malin? som har ei jente på 3? syns jeg ikke de kommer så godt utav dette programmet....

Skrevet

syns det er like gøy hvergang jeg..=)

liker godt å se på alle sammen,men misliker litt at de klipper sammen så hun malin kun fester..

det er jo det nesten hvergang.

Skrevet

jeg må egentlig si meg litt enig med hun rundt 20 ang. faren.. selvom hun ikke hadde trengt å sagt alt hun sa om han på tv.

jeg mener at hvis han er såååå usikker på at det er barnet hans, hvorfor vil han da ha gutten hjem til seg?

gutten er jo for liten for det syns jeg..

Skrevet

Sorry ordbruken min nå, men hun på 20 virker "sprengt i nøtta"...

Henge ut barnefaren sånn som det der på tv.. Nei, nei, nei...

Skrevet

jeg er med i neste episode. Og jeg sier masse rart om pappaen, men det er fordi de filmet oss midt i et brudd og jeg tar ikke tilbake det jeg har sagt men når det ble filmet så sier man alt man tenker for og få det ut. Jeg kjenner line godt og hun er altid ærlig om dt som skjer.. Så jeg synes ikke det var noe ille det hun sa om rafael:)

Skrevet

Av alle mammaene i serien liker jeg Line best. Hun er ærlig og morsom. Jeg driter i hva hun sier om den ene eller den andre. Virker som hun kan stå for ALT hun sier. Utrolig morsom jente, selv om hun tisser i dusjen, ! stå på line!

Dere som sier hun er sprengt i nøtta har lite respekt sånn generelt, håper ikke dere viderefører sånt til ungene deres.

Skrevet

Trur hu Line sier det mange andre sikkert tenker om de er i samme situasjon.

Har selv aldri vært borti det problemet da jeg har holdt meg til en og samme mann i ørten år.

Men jeg hadde nuk blitt irritert jeg og, om mannen ene dagen sier ha vil ha ungen hjem, for så neste dag å forlange farskapstest....snodig fyr.

Skrevet

Jeg ser ikke på dette programmet, men syns det er et merkelig valg av noen å være med på et sånt program...

Både for seg selv, ungene sine og resten av omgangskretsen.

Er tanken at folk skal bli mer positive til unge mødre? Kan ikke si det høres ut som om programmet virker sånn (uten å ha sett mer enn bittelitt)

Skrevet

Han var jo med på fødselen i forrige episode så "alle" vet jo hvem han er uansett..

Skrevet

Skal være enig med dere at alt er satt i sammen veldig rart, dem har klipt å limt ting som har skjedd for lenge siden osv, ting som ikke passer sammen.. Vi har nå filmet nesten 1år og dem haR klipt det slik at det ser ut som jeg fester hele tiden, men neste gang er det min 18års dag, så er det ikke mere.. :-)

Men syns ikke jeg har gjort noe dumt, men alle har hver sin mening..

Klem fra Malin med Lille Lotte..

Skrevet

Noen Liker å være med på TV... Som mor og datter som har vært med på Robinson...og Idol... (Men gikk ikke videre.)

All pr er god pr??..

Skrevet

Har ikke gjort noe dumt du Malin:-)

Skrevet

Nei, jeg bare lurer...

Det skjønte vel at de kom til å klippe det sammen sånn?

Har som sagt ikke sett det - lurer bare i teorien.

Skrevet

Ser ikke helt greien med å henge ut folk, jeg...? Altså, ville aldri meldt meg på en sånn serie selv - men at folk gjør det, betyr vel ikke at de behøver å bli uthengt på et forum der de selv er...?

Jeg synes Line virker som en veldig ærlig jente. Tror aldri vi ville blitt bestevenner - men jeg liker folk som er 100% ærlig. Bedre enn de som er falske og snur ryggen til og snakker dritt neste sekund... :) Virker som en sunn, morsom og straight forward grei person... Så jeg har ikke noe å utsette på henne.

Synd at de vinkler det til at f.eks Malin fester hele tiden - men det kom rett og slett ikke som et sjokk på meg at de kom til å gjøre det....

Skrevet

Herlighet, slapp av..

Dere må jo tåle kommentarer når dere er med på ulike Tv-programmer.

Skrevet

Kom gjerne med komentarer du:-) Men ikke såå barnslige!

Skrevet

jeg reagerte igrunn mest på at hun ene lot babyen ligge i bagen i solsteiken....på steinheller....og i dyna når hun amma....varmt!!

Skrevet

næjmen så pirkete vi var i dag da...

jesus kristus sier jeg bare ass..hva folk legger merke til..(som di sikkert har gjort et par ganger selv også,uten og legge merke til det)

Har møtt Line selv og hu virker som ei drit kul jente og en god mor for Paolo..

Gleeeder meg til dere hører all driten jeg slenger om babydaddy når jeg ruller på kjærmen;o) he he he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...