Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Synest hu der fra verdal`n behandla ungen som det var et leketøy, virka ikke moden nok til noe som helst synest jeg. Men skal være sagt at de andre kan stå som et eksempel på at unge mødre kan være minst like flinke og omsorgsfulle som eldre.
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Hmm...Tåler jo litt da disse babyene!!Er ikke laget av glass heller...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Jaha,det var alt du hadde og si anonym? Er ikke enig med deg i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Er ikke denne diskusjonen snart over???
mine små alver... Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Skjønner ikke hva greia er jeg..er du ung og så mye bedre? Jeg er 30 og venter nr to nå.Synes de i unge mødre var kjempeflinke jeg!! Slutt å rakk ned på ting du ikke har greie på!! Hadde du selv hatt barn hadde du visst litt bedre....
Turid Laila Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 *gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp* Finn på noe nytt snart a!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 hehe det har jo vært ny episode og da trenger vi fjorten nye innlegg om det
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 min lille alv... Har barn selv og ikke lekedøpte jeg barne mitt, det er noe en gjør når en har dukke selskap med sine venninder på ca 6 år. Og ikke slengte jeg rundt på barnet mitt som om det var en dukke. Kan vel si det slik at jeg var et par år eldre når jeg fikk min første og venter nå nr 2 og er like gammel som deg. Hvorfor skulle ikke jeg ha greie på det? Dine meninger kan være at dette var bra, men det er ikke mine!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå