Gjest Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hei. Når begynte kvalmen å gi seg med dere? Jeg har vært ganske kvalm de første månedene, men så har jeg vært mye bedre i en periode. Nå har jeg begynt å få brekninger for alt mulig. Det er lenge siden jeg har klart å skifte en skikkelig skjitbleie uten å brekke meg, men i går fikk jeg til og med kraftige brekninger av å sette på en vaskemaskin med rumpekluter. Og det er ikke lukten, for den klarer jeg fint å stenge ute. Jeg får brekninger når jeg går ute og får vind i ansiktet eller kjenner skjerfet mot halsen. I dag har jeg fått brekninger tilsynelatende uten grunn, jeg bare får det stadig vekk. Det er veldig plagsomt. Er det noen andre som har hatt det sånn og vet noe som hjelper? Jeg kaster aldri opp, det får jeg ikke til, bare brekninger. Takk for svar!
Kosemamma´n Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 He he... kjenner meg igjen! Brekninger for sokker, brekninger for søppel, brekninger i vind, brekninger av tett nese, brekninger når kjæresten skal nusse meg (hi hi, stakkar) Må alltid ha med meg drikke og pastiller, for bare jeg blir litt tørr i halsen lager jeg ur-teite brekningslyder som bare høres påtatt ut. Er i uke 27 nå, og det har roet seg de siste ukene, men når jeg venter det minst kommer det! Ja ja, glad jeg ikke kaster opp iallefall! (Selv om det nesten kunne vært godt..) Kastet opp kun i uke 12 og 13. Så mitt tips er altså drikke og pastiller. Får liksom roet ned systemet bittelitt! Lykke til
ballblom Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Hehe, her kjenner jeg meg igjen også :-) Brekker meg ofte av å ha skjerfet for stramt rundt halsen.. må nesten ha det hengene løst for å ikke brekke meg. Og brekker meg 6-7 ganger hver gang jeg pusser tennene. Ofte gir det seg ikke før jeg kaster opp. Utrolig slitsomt! Spesielt når jeg må pusse tenner igjen etter å ha kastet opp, og begynner å brekke meg igjen(!) Trenger ikke å være noe spesielt før jeg brekker meg heller. Tror det er mye tankegang som gjelder for meg iallefall. Hvis jeg prøver å tenke på heeelt andre ting mens jeg pusser tenner går det innimellom greit ;-) Er snart 20 uker, så begynner å bli lei ja!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå