jåsjenta Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Begynte på min tredje runde med pergo nå i dag, så nå håper jeg den sitter igjen snart! Eller kanskje jeg skal prøve meg på denne: DET SKAL KLAFFE DENNE PP.hehe
Endaenbabyønskes Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Gå heller for NÅ KLAFFER DET!!!!!!!!!! Tvi tvi!!!!!)))
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Ja gå for DET SKAL KLAFFE DENNE PP!!!! Ser du har mistet i sa en gang, var det på en pergokur-pp? Jeg hadde el i går og er på min andre pergokur-pp.... Ble gravid men mistet i tidlig sa på forrige kur... Tror du forhåpningene er SKYHØYE denne gangen....mhm... Ikke bra å ha så store forhåpninger, livredd for å bli skuffet om et par uker.... Ønsker deg lykke til denne pp!!
jåsjenta Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2008 Ja,det var på første pp med pergo og metformin at jeg mistet i uke 6, så nå er jeg på min andre pp etter sa. Nei, de der forhåpningene er ikke så greie å ha med å gjøre. Selv om man sier til seg selv at man ikke skal ha for høye forhåpninger, så kommer de snikende alikavel:/ Fører jo gjerne med seg en del symptomer som man kanskje ikke har heller.hehe Masse lykke til videre til dere og:o)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Lykke til på pergoen, alle gode ting er tre :-) Håper det klaffer denne gangen og at spiren klorer seg godt fast! Klemmer
Veslesnuppa Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Hei. Dette er min tredje runde med Pergo også. Skjedde ingenting etter de to første kurene,så nå håper jeg virkelig:) Tvi tvi til oss alle!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå