Gå til innhold

I morgen skal jeg på ul

Anbefalte innlegg

Skrevet

for nakkefoldescanning,det blir veldig spennden å høre resultate av en duotest. Det er jo slik at jeg gruer meg litt også,men det er jo greit å få vite hvor stor sjangse det er på at barnet har downs,selv om jeg ikke får vite noe med sikkerhet uansett.

I tilegg,som jeg har sagt tidligere,går jeg over til andre trimerster i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Skal krysse fingrene for deg jeg. I dag var jeg på genetisk veiledning og tok blodprøve. Fikk også se babyen på ultralyd. Det var så koselig å se den sprelle og vinke. Skal tilbake i neste uke for nakkefoldscanning og resultatet av blodprøven. Men har god magefølelse etter ultralyden i dag. Jordmoren sa alt så perfekt ut foreløpig så det er jo betryggende. Regner med du også var på SUS, koselig gynekolog/veileder vi hadde:)

Fikk foreløpig ultralyd termin den 11.august, noen dager etter deg:)

Skrevet

Jeg fikk ikke ul da jeg var på samtale,hørte fra ei anner som var det,at hun fikk det,så jeg ble litt sur,men jeg har jo sett den lille da. Jeg skal ikke ta ul på sus,jeg går til dr bergh,er ikke så veldig glad i sus i det hele tatt,eller skal jeg si sykehus,så jeg holder meg ute derfra så godt jeg kan. De er sikkert flinke og dyktige,men liker meg som sagt bedre utenfor de veggene der.

Du må gjerne sende meg en pm om du ønsker,kjekt å snakke med folk i nærheten som også skal ha små.

Takk for at du krysser fingreren for meg,så må du også ha lykke til når du skal ha din ul.

Har du bestemt deg for om du vil gå videre med fostervannsprøve,eller må du tenke på det?

Skrevet

Jeg går også vanligvis hos Dr. Bergh. Har allerede hatt 3 ultralyder hos ham. Siste gang på fredag som var. Da fikk jeg se babyen i 3D kjempe flott. Så da at han hadde mulighet for å brenne DVD. Har du fått det? Har så lyst på film av den lille.

Vi kommer bare til å ta fostervannsprøve hvis duotesten viser en økt risiko. Ser at du har et stort barn også. Har det gått fint i forhold til å få et lite søsken? Jeg har et barn på ungdomskolen som absolutt ikke gleder seg til å få en liten i hus.

Har aldri sendt PM, hvordan gjør man det?

Skrevet

Ja,vi fikk film av gullgutten,fikk det da jeg var det på tidlig ul og får det i dag også og skal ha det på den ordinære.Forstår at du antakelig må ha et risikosvangerskap siden du har tatt så mange ul allerde.Godt at du da blir tatt vare på og følgt opp.

Ja,jeg har et stort barn. Da hun første gang fikk vite at hun skulle bli storesøster,var ikke det noe stas,hun ble sint og tverr og hun skjente og smelte,det kom en del ord,fra henne,som jeg ellers ikke hadde akseptert,men jeg forstod at denne gangen måtte jeg bare aksseptere det og overhøre det og svare henne på en rolig og saklig måte. Etter et veldig utbrudd,der jeg gjorde det samme,begynte ting å forandre seg.Hun begynte å fortelle meg om salg på babyklær og utstyr og begynte å si at hun gledet seg til å bli storesøster. Hun ønsket også å være med på fødselen,slik gikk det desverre ikke,men hun er i dag en stolt storesøster.

Jeg kan sende deg en pm,da kommer det opp på siden din at du har ulest post,da klikker du bare på det og så kommer det opp til meg.Hvis du ikke får det til,så gir du meg bare et lite vink her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...