Gå til innhold

Røyking (er ikke gravid og ammer ikke)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor farlig er det egentlig å røyke 1-2-3 røyk om dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal visst være like skadelig som å røyke mange, men det nekter jeg å tro...røyker 1-2 selv (kanskje derfor jeg nekter å tro det ;-)

Skrevet

Jeg røyker 1-3 om kvelden og nekter også å tro at det er like skadelig som å røyke 40, det er etter min mening helt umulig!!

Skrevet

å ikke amme eller å ikke være gravid er vel ingen unnskyldning for å røyke ;-)

For å si det sånn - dessuten er det helt UT å røyke. Alle vet det er usunt - bare duster som røyker nå lengre... og gamlinger som aldri har gjort annet...

Skrevet

Jada alle med over 32 i IQ vet at det er skadelig å røyke, men spørsmålet var ikke det ....!

Skrevet

åh...nå tror jeg jeg går å tar meg en røyk! :D

Skrevet

haha...savner å røyke, men det smakte så dritt da jeg prøvde igjen, så lar være jeg:-P

Skrevet

Nei, men svaret er gitt - du sa det nettopp; at alle med over 32 i IQ vet det er skadelig å røye...

Skrevet

Problemet er at du ikke kan vite om det er sigarett nr 200 eller nr 2000 som vil være den som utløser kreften.

Det er ikke slik at når du har kommet opp i et visst antall om dagen eller totalt, at det er da først kreftfaren setter inn.

Så teoretisk er det like farlig å røyke 3 som 30 om dagen.

Et høyt forbruk vil resultere i at du pådrar deg andre plager som KOLS, dårlig blodsirkulasjon osv. hurtigere enn noen som har et lavt forbruk.

Skrevet

Røyking er kult! Man ser tøff ut!

Skrevet

Man kan ikke vite om det er røyken i det hele tatt som utløser kreften, de fleste dør jo med kreft, også ikke-røykere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...