Gjest Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 nå tror jeg at d stemmer... for samboer så også streken.... hehe... da er d ikke bare øyet mitt som ser... da blir det testing med den digitale i morgen...
☆twinkle twinkle Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 GRATULERER!!!håper dt går kjempe bra denne gangen!!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Åh!! GRATULERER SÅ MYE!!!! Så heldig du er... Håper alt går bra med digital testen i morgen, og de neste måndedene. Lykke til med alt som kommer!!! Send masse babystøv.... Håper på å komme etter om et par uker... ;o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Ååååå så spennende!! Sier et forsiktig gratulerer. Masse lykke til med testen i morgen, krysser fingrene for deg!
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 jeg håper bare den digitale viser gravid... er litt engstelig og kjenner jeg... livredd for å miste igjen... blir noen vanskelige uker framover....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå