Bare meg... Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hei! Jeg testa positivt i dag! (svaaak strek med quick respons i morges, og "gravid" med cb digital, har ikm i morra) Synes det har vært spennende å lese det her selv, så tenkte å skrive hvilke symptomer jeg har hatt de siste dagene, nesten så jeg "visste" det, har et barn fra før så kjente det igjen. (c: Har hatt - ømme, stikkende, kløende, røde pupper... - "klemming" nederst i magen (kjente den veldig igjen siden sist...) - øm i bekkenet (det fikk sikkert gjennomgå en del i forrige svangerskap og fødsel...) - helt merkelig trøtt, sånn at jeg virkelig er helt sånn trøtt i kroppen, kan ikke forklares... - sånn grøssete, frossen, sånn følelse som er akkurat i det man begynner å få feber - skikkelig rød i kinna med nuppete og ujevn hud i fjeset... - pms- følelse, irritabel Merkelig at kroppen kan sende ut så mange signaler... Nå er det bare å håpe at alt går like bra som sist. Det husker jeg også fra sist, at med en gang det var positiv test var det i gang med å bekymre seg....(c: Jaja, ikke vet jeg om det var interessant for noen, men det er jo hyggelig å være her inne. Håper vi ses på 1. trimester snart alle i hop!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Gratulerer så masse da! Håper spiren din klorer seg fast!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Gratulerer såå mye!!! Kos deg masse med den voksende magen og lykke til med svangerskapet! Tusen takk for at du delte symptomene dine med oss:)
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 GRATULERE SÅ MYE!!!! så gøy!!! Jeg har ALLE de symptomene du har...... men er 6 dager over IKM og har ennå ikke testet positivt!!! Noen som har noen råd til meg?? Hva skjer??
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Ååå gratulerer så mye =) nesten akkurat samme symptomer jeg har, særlig den rett-før-feber-følelsen. Masse lykke til videre! =)
Shiny84 Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 har mange av de symptomene selv oxo, nuprete i huden har jeg ikke vært i mine forrige svangerskap, men er det nå, rød og varm i kinnene, fryser veldig lett, er hard nedentil, noe kvalme og føler meg tung i puppene, men jeg testet neg da... skal til lege i morra, så får se, sikkert bare jeg som inbiller meg ting.. he, he.. men kan liksom ikke forklare det på noen annen måte, tisser veldig ofte oxo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå