PrettyPink Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 ... ikke noe negativt med å bli gravid. kjempe flott for de som blir det. Og jeg håper virkelig at alle her inne får det til å klaffe snart. Men for en uke siden fikk jeg vite at min kusine var gravid, hun hadde 2 sa i høst, og ble gravid i desmeber. Og i dag fikk jeg vite at ei vennine til min vennine var blitt gravid igjen etter en sa i november, og hun hadde blitt gravid i desember hun også. Jeg hadde sa i slutten av noember, fikk TR 21 desember og er akkurat ferdig med TR for andre gang etter sa. Er ikke irritert på de for at de er så heldige, men blir så irritert på kroppen min som ikke klarer å bli gravid snart!!! Har lyst på 3 barn, så vi har bare ett barn igjen så er vi der. Men det ser ikke ut til å være så lett. Terminen jeg hadde før sa, var i midten av juli som var helt perfekt. Vi har nesten alle bursdager på høsten så det hadde vært greit med en annen årstid. men nei da. Blir jeg ikke gravid snart nå så nærmer det seg jul med stormskritt. Har ikke veldig lyst til å ha barn midt oppi julen. Men det kan man jo ikke akkuat velge. Får håper jeg ikke hører om andre bekjente som er gravide for da klikker jeg snart. Merker at jeg blir helt på gråten når jeg får høre om det. Kan det ikke være min tur snart!!!!!! Uff... dette ble en liten utblåsning.
doffine Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Jeg er kansje ganske slem nå.. Men du har to vakre barn... Og ja.. ønsket ditt om tre stykker er der. Men det er ikke alle som har klart å få et barn engang. Prøv å se litt positivt på dette jeg mener. Jeg skjønner nøyaktig hva du føler. Men du har hvertfall klart å få to barn.
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Hei mortil2 enda! Jeg skjønner skuffelsen din og dine negative følelser! Det er ikke lett å ønske seg noe så mye uten å få det til og samtid se at andre lykkes... Det er en naturlig følelse, og jeg tipper at det snart¨klaffer for deg også!!! Du hadde sikkert også ønsket deg å få barn på samme tid til de som du kjenner og kanskje omgås mye, men prøv å trøste deg med at de har "store" babyer når du får en helt nyfødt en :-)! Da kan du nyte den første tiden så går så alt, alt for fort og som de kommer til å misunne deg :-)! Lykke til!
PrettyPink Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2008 Det er ikke det at jeg ønsker barn samtidig som andre, men vi begynte å planlegger for 18 mnd siden, har nå hatt ca 15 pp og 1 sa. Begynner å bli utolmodig. På denne tiden har folk rundt meg bare blitt graviden uten å planlegge det mens vi går her å venter og venter. Blir litt frustrert. Vi er selvfølgelig veldig taknemlige for de flotte barna vi har, men vi har liksom bestemt oss for å få en til før det blir for sent. Uff.... blir så lei av å vente. Det ender med skuffelse hver mnd og det tærer på. De for forrige barna ble jeg gravid med kun 3 mnd etter vi bestemte oss for å få barn. Så dette er veldig uvant.
VenterJuniBaby!! Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 jeg blir kjempe glad på andre sine vegne når dem er gravid jeg selv om jeg prøver hardt å bli det selv også! det gir meg på en måte litt motivasjon! "Nå skal jammen meg jeg også greie det"....men har bare testet negativt til nå...men har ikke hatt mensen siden 6 november da....hmm......Men synes også det er litt urettferdig når dem som ikke planlegger å bli det blir det så lett som bare det...hehe men gir ikke opp for d om jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå