Heaven har født::) Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Du er ikke helt alene nei. Snørr og tårer renner,hehe
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 å nei da du er ikke alene... sitter ei her også..
sirkelkatten Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Ikke bare deg nei! Første episoden var verst, når babyen kom til paret som hadde adoptert. Jeg hulket så til de grader!":)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå