Gå til innhold

idag kom TR, 53 dager etter pille slutt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venta en stund på at den skulle komme nå, hadde EL smerter for 2 uker siden ca, men ikke klaff denne gangen her. Håper neste syklus blir kortere og at det vil klaffe da!

*krysse fingre for* :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også nylig sluttet..

Og virker ganske ustabil..

Krysser fingrene for oss begge i neste pp :)

Skrevet

Så bra at det er flere av oss som nylig sluttet på pilla. kanskje vi følger hverandre til 1. trisemester?? ;)

Skrevet

Vi får håpe det :)

Både mannen min og jeg ønsker oss så inderlig et barn..

Et lite nurk :)

Skrevet

Hei,

Jeg har også akkurat sluttet på p-piller.(December)."Tror" jeg hadde eggløsning for 2 uker siden, og fikk alle graviditets symptomer som beskrives her inne, heheh. utrolige humørsvingninger, skikkelig oppblåst mage, og smerter nederst i magen.....

Nå kjenner jeg ingenting lenger, bare vondt i korsryggen, så håper mensen kommer snart, så jeg vet at jeg er tilbake til normal syklus.

Skrevet

har ikke hatt noen symptomer, så venter bare på TR..

Mamma ble tilfeldig gravid med alle 3 barna, minste søsteren min var faktisk pga et kondom som sprakk (sorry for detaljer)

Så jeg håper på at jeg er like fruktbar :)

Da burde det gå som en lek, bare jeg får syklusen i orden :)

Skrevet

Blir spennende å se da jenter! Hvordan var syklusene deres før dere begynte på pilla da?

Skrevet

Har gått på pilla i siden jeg var 16, altså nesten 6 år, så det husker jeg faktisk ikke :)

Skrevet

Jeg har gått på p-piller siden jeg var 19, så jeg husker faktisk heller ikke hvordan den var. Håper bare at kroppen kvitter seg raskt med hormonene som vi har tatt og kommer tilbake til normal syklus. Har jo lest her inne at det for noen tar veeeldig lang tid.......

Skrevet

Ja.. Men så er det noen som sier at man kan bli lett gravid rett etter slutt også.. Så ikke vet jeg..

Tror man bare får kose seg mens man prøver - og ha andre ting å henge fingrenen i også, så det ikke blir hovedfokuset..

Jeg får hvertfall nok å gjøre fremover - mannen min begynner i ny jobb 2 mai, og da må vi være inne i nytt hus..

Og vi har ikke sett noe vi vil ha enda..

Skrevet

jeg sier bare lykke til alle sammen!!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...