Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så trist å lese at du mistet. Håper du blir fort gravid igjen!!

Jeg lurte på en ting. Du skrev at du mistet i forrige svangerskap også, en tvilling. Det har jeg gjort nå, og det jeg lurer på er, småblødde du litt etter det?

Jeg har har vekslet litt med brun utflod, til normal, blødd litt osv. De på sykehuset sier det er normalt, etter at man har mistet en tvilling. Hva er din erfaring? Jeg skal på ny ultralyd på torsdag, for å se om alt står bra til. Gruer meg litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du jeg skal prøve å forklare deg er en stund siden nå 1 år faktisk..jeg gikk lenge før jeg viste jeg var gravid gikk tur hver dag i skogen puppene mine blei vondere å vondere gikk med ei vennine å klaget ho sa ta en test da vel..men jeg kan ikke være gravid jeg går jo på pilla å bruker kondom er jo umulig det..reist hjem å tok en test jo da var positiv den skjønte ingen ting jeg reist til legen 2 dager etter jo var gravid 7 uker på veg..reiste hjem i ekstase..ville jo ha det...neste dag på morran skulle mannen min på jobb jeg sto opp å skulle tisse tørka meg å så på papiret en vane jeg har...masse blod men jeg kunne ikke blø nå har jo akkutat fått vite det..ringte rett til legen ho sa det var en sa å det ikke var noe å gjøre skulle bare blø meg ferdig blødde kraftig i 3 dager..så gidde det seg det var en kort blødning tenket jeg så gadd jeg ikke tenke på det mere den var jo ikke planlagt så jeg hadde tid til å lage en når vi virkelig var klar for det..jo det gikk noen uker å jeg var kvalm å uggen å tissa å puppene ja det var et kapittel for seg selv..dro til legen sa jeg var plaget ho sa det høres nesten ut som du er gravid skal vi ta en test??tja hvorfor ikke men det var jo umulig jeg hadde jo mistet så jeg ventet me at ho skulle si at jeg bare var syk men jeg var gravid..helt utrolig komm på ultralyd 1 uke senere... da var jeg 12 uker på veg det var da lille kristian som hadde holdt seg fast...jeg blødde ikke brunt etter det var helt fin å svangerskapet gikk fint dette var min historie..bare spørr viss du lurer på mere...kansje jeg bare har mistet den ene nå også at jeg har tvillinger igjen vet jo ikke jeg får se hvordan det går..blei langt dette håper det går bra for deg lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...