Gå til innhold

Hjelp! Noen med samme erfaring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Begynner å bli litt koko(mildt sagt) i hodet om dagen..

Pleier å ha nokså stabil syklus hver mnd,men denne mnd så har det vært litt merkelig.. Ventet EL nå i helgen som var,men EL-testene har enda ikke slått ut(bruker CB-digital). Og plutselig så oppdaget jeg at jeg har begynt å produsere melk. Er det overhodet normalt?? testet neg for ca 3 uker siden med billigtest,og tror jeg fikk mensen omtrent rett etterpå. Den var litt merkeligere enn hva den pleier,sparsomme blødninger. Er det mulig at jeg kanksje kan være gravid?? Noen som har opplevd å produsere melk uten å være gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, ei god venninne produserte melk uten å være gravid... ikke så veldig unormalt ifølge mora hennes som er jordmor! kan komma av hormoner eller kroppen som innbiller seg at den er gravid..

 

men ang å ikke finne el, har jeg også problemer... syklusene mine ble lenger å lenger for hver gang... helt opp til 36dgr.. men nå er jeg nede på ca 29dgr igjen....

har du hatt stabile sykluser? hvilken pp er du i?

Skrevet

hei, ja jeg produserer melk ..er nok ikke gravid nei..beklager..

Skrevet

Takk for svar:) Da er det ikke bare jeg som er gal!

Er i 5pp,med nokså stabile sykluser på 32dager (+/- 1 dag) og har hatt EL på dag 18.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...