anemo Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hadde dere tatt med reiseseng eller tatt sjangsen på å havne på et hotell som har det? Ringte til ving,men hun dama jeg snakka med var så sur så sa ingenting fornuftig,og sa jeg ikke kunne regne med det... Lillegutt er 20 mnd.,.. anemo
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Med uspesifisert er det strengt tatt ikke sikkert at dere havner på samme hotell engang så det ville jeg helt klart gjort. Men de aller fleste hotellene har dette tilgjengelig. Men ta med dyne, da de bare har laken og tepper.
ape Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Jeg ville i utganspunktet aldri reist på uspesifisert med barn. Jeg ville IKKE satset på at hotellet hadde sprinkelseng til låns.
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Hatt med. Vi var der spesifisert, og de hadde bare nok til oss som hadde bestillt. De kan jo ikke love noe med uspesifisert hotell. Men dere kan jo bytte mot et mellomlegg om dere ikke liker hotellet dere kommer til.
anemo Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2008 Hehehe... Ja ja ja. Jeg tar med dyne jeg tror jeg ,og regner med at de har seng. Og hvis ikke årner det seg ;-) Men takk for tips! Men til deg over her... får håpe vi havner på samme sted da,siden han er litt for liten til å lage kveldsmaten sin sjøl... ;-) Hehe.
nickoline og supermann Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Jeg ville tatt med. gikk på den blemma i sommer!!!!
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Ta med pysj og et fleece pledd heller. Var der i januar med gutta mine og dyne var varmt:)
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Så lenge dere reiser uspesifisert med små barn, pleier de så langt det er mulig å plassere dere på de beste stedene, av hensyn til ungene. Jeg hadde ikke tatt med reiseseng, hvis dere ikke får på hotellet, så er det flere barnebutikker i Vecindario, Las Palmas, Playa del Inglés og de andre større byene der dere kan kjøpe. Det koster nesten ingenting å kjøpe en reiseseng der nede. Ving har nesten bare fine hotell, så de fleste har reiseseng, barnevogner og barnestoler. Har dere forsikret dere for å komme på sørsiden? Og forsikret dere for å få dusj og toalett?
anemo Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. januar 2008 Hmm... Vanskelig dette her.Får tenke på det. Men reiste du uspesifisert da? Eller... og åssen hotell havna du på?
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 22. januar 2008 #10 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har aldri reist uspesifisert til Gran Canaria, men det er fordi jeg er redd for å ikke havne i Puerto Rico. Jeg vil ikke bo noe annet sted enn der når jeg reiser. Men har reist uspesifisert til Tyrkia noenganger, men det var før jeg fikk barn. Har da bare kommet på flotte hotell. Hvis det skulle være sånn at dere kommer på et grusomt hotell (noe jeg IKKE tror dere gjør pga ungen) så kan dere kreve å bytte hotell mot et lite mellomlegg. Jeg og mamma gjorde det i Tyrkia den ene gangen, og da måtte vi betale 500 kr hver, og kom på 4 stjernes hotell, driiiit fint! Så det er en mulighet om dere skulle være skikkelig uheldig. Men som sagt, det er få hotell på Gran Canaria som er ubeboelige. Iallefall de som de norske reiseoperatørene benytter. Når reiser dere?
anemo Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. januar 2008 Ja,jeg regner med at det går bra jeg... ! Er ganske otimist av meg :-) Men søren,det tenkte jeg ikke på - har ikke forsikret oss om dusj og bad,men det er jo SKIKKELIG uflaks om vi ikke får det! Men om vi havner på sørsiden eller ikke får være det samme,men det gjør vi nok det og :-) Jeg har reist uspesifisert dit en gang før,uten barn,og ble da fornøyd,så vi får krysse fingra denne gangen også. Også er jeg heller ikke så hysterisk av meg :-) Vi reiser på torsdag,skal bli godt!
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 22. januar 2008 #12 Skrevet 22. januar 2008 Det du evt skulle mangle av babyutstyr får du i værste fall kjøpt der nede. Kommer du i Puerto rico området eller derom så ahr de et senter som heter Atlantico langs hovedveien fra flyplassen. Inni der er det en butikk a la Obs, der har de ALT til barna til ei grei pris. Altså senger reisesenger dyner vogner osv osv.
anemo Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 22. januar 2008 Ok,da er det avgjort - ta ,med minst mulig og ta det som det kommer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå