*shehasmyheart* Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Noen som har gjort det? Jeg skal mest sannsynlig gjøre det. Etter samtale med lege (som sa seg enig). Hvor vondt og hvor lenge blå rundt øyene? Om noen har lyst å dele:)
Zyan Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Hei:) Jeg har ikke gjort det, men min mormor gjorde det nylig. Ser ut til at disse øyelokkene er arvelig for ser mamma har de og selv merker jeg at det er tyngre å holde øya oppe nå enn fex for 5 år siden..så regner med å gjøre det selv etterhvert. Meeen.. det jeg ville si var, jeg så henne dagen etterpå..litt bå men hadde aldri gjettet det var operasjon hun hadde gjennomgått..mulig hun hadde "god" hud kanskje..men det gikk jammen fort bort! Ikke var det vondt heller sa hun noe ømt bare.. Men regner jo med dette oppleved forskjellig fra person til person..
*shehasmyheart* Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 Takk for svar:) Det var beroligende å lese:) Og det ble bra? Hun er fornøyd?
Zyan Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Det ble helt bra ja kan ikke se at det er hjort noe med de. Hun selv er veldig fornøyd. Husker min oldemor (døde for bare 4 år siden) hun hadde tuuunge øyelokk, slike man kan sette opp med fyrstikker vet du og likevel ha litt mer å gå på.. hehe.. Tror du blir heeelt fin jeg...hadde ikke nølt et sekund ettersom legen er enig, da betaler du knapt en kr for dette?
*shehasmyheart* Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2008 He he:) Er dessverre sånn her også;( Plager meg ikke veldig da. Men begynner jeg først å se på det, ja da er det litt kjipt. Legen syns det var litt mye der ja til å være så ung (33;) ). Ikke helt sikker på det med betaling... Han sendte henvisning til en spesialist i byen. Gru/gleder meg egentlig:) Har tunge øyelokk! Detter over øyevippene...overdriver litt da;) Men føles sånn. Kjenner de hele tida. Blærk! Men tusen takk for svar:) Hjelper å høre om andre:)
Zyan Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 jeg kjenner de også hele tiden..til tider sitter jeg å løfter de opp med en finger over og en under...
Spirevipp med go`gutten Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Jeg var med mamma da hun fikk en slik operasjon, hun var bare litt rød dagen etter. Kan hvertfall ikke huske at hun var blå. Selve operasjonen gikk helt fint, det var ingen problem! Faktisk var det jeg som fikk mest problemer, holdt på å svime av... hehe Mamma gjorde ingenting ut av det, og ble veldig fornøyd etterpå. Siden hun ble henvist av lege måtte hun bare betale egenandel på to-tre hundrelapper.
*shehasmyheart* Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2008 Så bra! Hører flest som er fornøyd egentilig. Spørs om ikke det blir et løft her med tiden. Venter spent på svar i posten:) Takk for svar:)
*shehasmyheart* Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. januar 2008 He he:) Samme her! Løfter opp og kjenner riktig de krøller seg;) Kanskje vi ender "under kniven" begge to?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå