Gjest Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har helt siden uke 20 kjent MASSE liv. Det har nesten vært plagsomt masse. I dag har jeg kun kjent spark to ganger og i tillegg hatt masse kynnere som jeg skjelden har hatt før. Hva syns dere jeg burde gjøre??
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Se det gjerne litt ann imorgen.. hvis det fortsatt er lite liv, ring jordmor:) Hadde det slik jeg åsså en periode (noen dager med lite og inget liv), jordmor sa babyen måtte få sove også Men nå er det masse liv igjen:) Går sikkert fint med han/henne...
Mars mamma, til linnea;) Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Her også er det veldig opp og ned.... Jeg er i uke 27 nå, kjente veldig lite liv fra tors til søn sist uke, ble litt bekymret men lot dagene gå.. og nå er hun tilbake i full action:) Tror ikke du trenger å være bekymret:)
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Ok :-D Takk for gode råd :-) :-) Ble plutselig 10 kg lettere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå