Gå til innhold

Ang.flaskenekt=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk for 5 mnd siden mitt andre barn på under to år.Har ikke vært ute på noe på 3 år,pga at mitt første barn aldrig tok flaske.Men nå er vi bedt på 40års dag om 14 dager,og jeg har kjempelyst til å dra på den festen.Problemet er bare at denne babyen heller ikke tar flaske.Men vi har begynt med grøt da.Har derfor tenkt å få barnevakt denne kvelden.å at farmoren som skal være barnevakt får prøve så godt å lenge hun kan,så får jeg bare dra hjem vist det ikke går.Kan jo hende hun tar litt vist hun blir sulten nok.Og om jeg tar litt vin,kan jeg da amme hvist jeg må?Har drukket bare to glass vin på tre år,så det blir nok ikke så mye=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok bra så lenge barnet tar grøt, men hvis du tar ett glass vin eller mere så skal du ikke amme på 24 timer egentlig altså....

Selv om du ikke føler deg beruset, så går alkoholen i melka og barnet får i seg en viss mengde...

Skrevet

Min erfaring med min flaskenekter på 5 måneder er at han blir veldig urolig hvis jeg er borte i mer enn 3 timer etter siste pupp (på dagtid altså, har ikke prøvd kveld). Grøt har vi begynt med for en uke siden, men han spytter den stortsett ut. Det tar nok litt tid før han lærer seg å spise grøt ordentlig. Han spiser uansett ikke nok grøt til å bli mett akkurat nå. Han trenger fortsatt masse pupp for å bli mett. Jeg skal også på fest om 2 uker, men tror jeg blir nødt til å ta med babyen. Ville ikke turt å ha en annen enn pappen passe han uansett, siden det er stor sjanse for skriking og misnøye, særlig om kvelden når han er trøtt i tillegg og trenger pupp for å sove. Hadde ikke ønsket at svigermor skulle måtte passe på en skrikende baby!! Mmmm, dette ble ikke noe særlig oppløftende men slik er realiteten for meg i hvertfall. Jeg er ganske fortvilet over dette, men ingenting å gjøre med det....:-(

Hilsen en med en flaskenekter

Skrevet

Jeg hadde latt svigermor passe han hvis 40-års dagen var veldig nærme, slik at det ikke tok lang tid å komme seg hjem. Men jeg hadde ikke drukket, siden det kommer i morsmelka. Jeg tar et slurk i ny og ne for smaken :-)

Hilsen en men en flaskenekter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...