Odine! Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Vi har testa et søskenståbrett til vogna og det passet bra, bortsett fra at bremsa går opp når vogna blir rigla fram og tilbake. Når jeg leverte brettet tilbake i butikken, sa de at det var en god del vogner som fikk dårligere bremser ved bruk at søskenbrett. Er det mange her som bruker et slikt ståbrett selv om det gjør bremsene dårligere? Man kan jo ta sine forholdsregler når man vet om svakheten.
Odine! Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. januar 2008 Eg dyttar (det hjelper ofte ;-) )
OsloMor Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Jeg bruker det hver dag, bremsene mine er ikke dårligere. (Simo-kombi). Hvis jeg ikke skulle bruke søskenbrett måtte jeg fortsatt med søskenvogn, og det var jeg ikke sånn super interessert i.
Mamma med to søte små Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Fester du ståbrettet på selve bremsen? Det bør du ihvertfall ikke gjøre, feste det på selve akslingen til vognen.
Sørland-snuppa Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 jeg har søskenbrett. den er ikke noe i veien til bremsene til min vogn. kommer helt sikkert på hvilken vogn og bremser en har. jeg har ei gammel vogn. sån med tynne hjul. men nå bruker ikke jeg søskenbrette noe særlig da. synes det er så i veien når jeg går. må gå på siden av vognen eller med beinane langt bak for og ikke såarke borti. Nå er elste her 6 år da, så ingen krise. hun kan bruke benane. hehe. kjøpte det bare fordi hun ønsket det så veldig mye. og betydde mye for hun som storesøster at hun kunne få det. brukte det litt i begynnelsen for hennes del. men nå har jeg fått nok. det går fint for hun nå for nå har hun fått prøvd det ivertfall.
Odine! Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2008 Takk for svar! Jeg festet ikke søskenbrettet til bremsa, men får ikke tatt bremsa like langt ned fordi stengene på brettet er i veien. Det ser ikke ut som dette er et vanlig problem. Vi får se om det finnes brettmodeller som er bedre for vår vogn.
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 Kan være vognen? Vårt fungerer best på Simo kombi.
Odine! Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. januar 2008 Tror kanskje det er vogna, ja. Men det var ikke så uvanlig, i følge "unggutten" i butikken (hvorfor er det så mange unge gutter i barneutstyrsbutikker? Det er et mysterium for meg ;-) ) Vi får ta med vogna og prøve alle modeller som finnes.
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #11 Skrevet 22. januar 2008 anbefaler deg buggy board. passer de flest vogntyper.kjøpte våres i sverige.koster litt men er veldig bra. vet ikke hvor de selges her til lands.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå