Englemamma08-spire12-10 Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Var i går hos legen og skulle egentlig ha første kontroll der, men ingen som hadde fortalt meg at jeg måtte bestille dobbel time hos legen for første kontroll, så ble bare et kjapt besøk hos legen, snakka litt og fikk svar på ting jeg lurte på. og anngående termin mente legen at jeg måtte være lengre på vei enn jeg trodde selv, så ser ut som om jeg er 8 uker på vei nå etter mensutregning og legen :-) men man vet jo aldri så vi får se hva ultralyden sier om 10 uker :-) hehe.. Så blir 1. svangerskapskontroll først i uke 12 da.. (vil ha sambo med på den kontrollen)..
Kathy+Oktoberjente Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Gratulerer så mye! Jeg var også hos legen i går, og trodde jeg skulle få en sjekk.. men skal i stedet til gyn og innvendig UL imorgen Gruer meg litt! Men gleder meg til å få en litt sikrere termin Er 9+5 regnet fra siste mens, men tror ikke jeg er så langt.. Lykke til videre
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 okey, hmm.. her har legen regna ut ifra unnfangelse for hvis jeg regner fra 1 dag i sisste mens så får jeg unnfangelse på helt feil tidspunkt enn hva som er mulig :-P hadde mens 30 november, sambo reiste på jobb 10 desember og var tilbake 22 desember, trodde selv da at det var etter 22 desember spira satt, men legen mente det måtte være 9, 10 desember heller.. så håper det :-) men får jo ikke vite noe mere termin før ultralyd om 10 uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå