Luans mamma Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Ammer dere fremdeles om natta? Gutten min er nå 6,5 mnd og her er det blitt redusert til kun 1 gang per natt og da ofte i 5-tida. En sjelden gang blir det 2 amminger om natta.... Helt frem til han var ca.5,5 mnd var det amming hver 2. til 3.time dag og natt, så dette er deilig.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 endret dette deg av seg selv? bruker han sutt? her er d svært ymse. noen netter er det 1 gang og andre opp til 4-5:( Litt ustabil! 6 mnd.
~Aurora~ Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Litt opp og ned. Noen ganger ammer jeg 1 x pr.natt, andre ganger 2 x pr. natt - det er sjeldnere. Som oftest sover hun faktisk rundt. Hun er 7 mnd.
Luans mamma Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2008 Han bruker sutt, ja. Jeg prøvde meg i grunn litt fram, fordi jeg var så sliten av å måtte opp hver 2.time. Så når han våknet ga jeg ham sutten og prøvde å roe ham ned i senga hans. Stort sett sovnet han igjen. Roet han seg ikke forstod jeg at han var sulten og ga ham pupp. Så har det gått sånn gradvis nedover på antall amminger om natta og nå sover han bedre og bedre. Det må også nevnes at han nå får 4 måltider med fastføde på dagen; grøt morgen og kveld, frukt til lunsj og middag.
Kosel Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Min gutt er 6mnd, spiser 3 fulle måltider om dagen, pluss et fruktmåltid. Så begynte avvenning og sovne i egen seng prosjekt på fredag. Og natt til i dag fikk jeg 6 timer sammenhengende søvn. woooohoooooo
Angel&Cassie mams Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 datteren min på 8mnd får fortsatt pupp 1 til 2 ganger om natta. som regel er det bare en gang om natta men innimellom 2ganger. ho får flaske med morsmelkerstatning i tillegg til pupp men vil fortsatt ikke sove hele natten. noen unger er det lett å få til å sove om natta og noen ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå