mamma'n til knerten Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Vi vurderer å dra på biltur til Danmark til sommeren, babyen vår vil da være 8-9 måneder. Vi har bilsete Acta Graco Logico. Noen som vet hvor lenge av gangen vi kan kjøre? Har hørt at babyer ikke bør sitte lengre enn 1 time av gangen, gjelder det når hun er så stor som 8-9 mnd også?
amy77 Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Vi har kjørt mye med jenta vår helt fra hun var 3 uker gammel. Stoppet hver time ja for å strekke på ryggen i ca 10-15 min. Helsesøster anbefalte dette så lenge hun ikke kan sitte selv.. men har deres jente begynt å sitte selv ved den tid, så kan dere sikkert kjøre i lengre perioder... og når dere selv føler for å stoppe å strekke på beina, så tenker jeg at det samme sikkert gjelder for henne. Tungt å sitte lenge av gangen i en og samme stilling.. men hun sier sikkert også fra når hun ikke orker mer, tipper jeg;) God tur!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 kommer ann på om hun sover eller ikke..kan gjerne sitte 3 timer i slengen..hun sier nok i fra når det blir tungt eller hun er lei..ta oen gode pauser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå