murmel1 Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 I dag var jeg på ultralyd. En utrolig stor opplevelse. Er i u 20. Jordmoren var kjempehyggelig. Forklarte alt hva hun gjorde og hvorfor. Tenkte bare det var hyggelig å informere om en ok jordmor for jeg synes det er så trist med dere som har opplevd kjipe jordmødre på ul-undersøkelsen. Det var ihvertfall fullt med liv og alt så bra ut. Moro
Mauritius:) Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Ja de er veldig hyggelige de som jobber på Bærum, skal på UL der om 2 uker og gleder/ gruer meg hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå