Gå til innhold

Hva har du i timeslønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du vil svare:) Lurer bare, for arb.giveren min sa jeg hadde bra timeslønn, men det er jeg sterkt uenig i!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

120 kr..det er kjempedårlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

109 kr timen.

Hva er din da?

Skrevet

148,- det er for ped.leder stilling med høyskoleutdannelse..

HI

Skrevet

Da syntes jeg det var dårlig. Jeg får 130kr i timen og jobber på Mcdonalds!! Har null utdannelse, og jobber heller ikke som skiftleder eller lignende der.

Skrevet

Det er dårlig timesbetaling for en høyskoleutdannet!!!

Jeg er selv arbeidsgiver og ingen av mine har under 154,- pr time, og de jobber som selgere. Da kommer evt. bonus i tillegg!

Skrevet

Anonym 19:09 her. Jeg synes du burde få mer, ja. Som Ped.leder med høyskoleutdannelse er 148 kr timen for dårlig.

Skrevet

148,og er utdannet kokk men jobber i delikatesse...

Skrevet

Tror jeg har rundt 160 kr og jeg er sykepleier på sykehus.

Skrevet

jeg har 117,- timen som pleieassistent på sykehjem... det er kun en ekstrajobb da jeg egentlig er student. Kommer jo kvelds- og helgetillegg oppå der igjen da.

Skrevet

Trodde man iallefall skulle ha et visst lite tillegg for ledelseansvaret man har som ped.leder. Det er privat i tillegg.

HI

Skrevet

Hei!

Jeg hadde 140kr i timen før permisjonen og er Bachelor i Informatikk. Det er elendig, og har heldigvis fått meg ny jobb nå..

Skrevet

170 kroner timen.

Null utdannelse etter videregående

Skrevet

ca 147, ikkje utdannelse - jobba på meieri

Skrevet

Hadde før jeg gikk ut i permisjon en timelønn som varierte mellom 220-250 kr. Jobber som bartender.

Skrevet

det får en si maria&casper. halv mill i året som bartender. akkurat ja.... hadde jeg visst det, hadde jeg aldri sluttet med det og satt meg på skolebenken....

Skrevet

ca 135,- ansatt i Drammen kommune som Hjelpepleier i Hjemmespl.

Skrevet

Jeg har 150,- som butikksjef og synes det er helt elendig...

Skrevet

Jeg jobber i en frukt og grønt avdeling, har ca 148 kr timen. Synes det er bra, ettersom jeg ikke har noen utdannelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...