Cathrine 85ogEmil Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Enkelte folk(ANONYME for det meste..) e så utolig frekke når enkelte her spør og lrer på ting... Eg har ikke opplevd noe pes ennå...men mange av innlegene eg leser igjennom e det noen som bare må lire av seg noen frekke toner... Kan ikke folk få spørre og lure på det de vil uten at enkelte må slenge dritt????eg e lei og det e d sikkert mange fler som e også...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Jeg er hekt enig men tørr nesten ikke si det for da blir det gale også. Jeg tørr ikke å spørre om noe for da risikerer du at det blir ett helvete. Dette blir sikkert mitt siste innlegg for jeg vurderer sterkt å trekke meg her fra. Får dårlig samvittighet og selvtillit av dette stede. Jeg er også hormonell så det holder men klarer å roe meg før jeg skriver noe inn som gjør andre lei seg.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Skulle tro når folk skal bli foreldre at de klarer å oppføre seg noenlunde. Her skal vi oppdra barn og så oppfører vi oss selv som barn....
Cathrine 85ogEmil Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2008 Helt enig med begge to..men håper ikke du anonym1 trekker deg....for d e jo akkurat d frakasene vil...få deg til å føle deg liten og ille..håper du blir...er det noen som kan trekke seg så e d frekkasene...:
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Sånn var det i sommer - 07 da jeg gikk gravid her inne på 2 trimester. Kjempe trist at det blir sånn. Og det var skikkelig personangrep til tider. Jeg mista lillegutten min august - 07 og jeg oppdaterte om åssen det gikk med meg pga mange som var her som hadde fulgt meg og min lille Andreas. Til slutt blei jeg beskyldt for og juge og finne opp alt om min engel... Håper vi kan ha det koselig her alle sammen... Klem
Mlinn86 <3 william <3 Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Helt enig jeg også. Syns folk kan holde kjeft og la være og svare visst de ikke har noe positivt å komme med. Er jo litt feige også da, når de må fremstår som anonyme. Syns de kan la være og komme med sånne teite kommentarer!!! Vi er alle forskjellige og har alle forskjellige symptomer, interesser og ting vi lurer på!!! Vil ha tid når jeg går gravid og det vil nok de fleste andre også Og de som er ute etter å lage sur stemning kan enten holde seg på krangle siden eller holde seg unna!!!=)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Jeg er enig. Har ikke vært her så lenge, men merker fort at noen er fryktelig frekke. Har også hørt fra venninner av meg at de gikk over til snartmamma.com fordi der var folk mye hyggeligere. Burde ikke være sånn at folk vil trekke seg; dette er jo et forum hvor vi gravide kan dele gleder og sorger, uten å være frekke. Hold humøret oppe og hold spydige kommentarer for dere selv!
2 fine små Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Hei paa dere, IKKE forsvinn!! =o) Vi trenger alle de hyggelige menneskene her inne som er her. Folk flest er jo hyggelige da, men forstaar hva dere mener. Synes tonen svinger litt jeg, fra tid til annen, denne uken har startet litt heftig for aa si det saann...spesielt paa 1. trim. En annen ting er jo at naar man har vaert her inne en god stund, jeg har vaert her i snart 1,5 aar (samt mistet to tidlige paa veien, kommet tilbake, proevd paa nytt, og er naa gravid og alt er fint) - saa blir man jo litt "varm i troeya" og herdet paa et vis, saa noen av oss er bare litt for trygge her inne og kan kanskje vaere litt modige i kommentarene. Men det er kanskje forskjell paa det og aa vaere frekk da, haaper det... =o)
*Willow* Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 Jeg er enig, jeg synes noen her er forferdelig frekke og svarer på måter som er helt utrolige. Angriper folk med uskyldige spørsmål, for ikke å snakke om folks meninger. På meg virker det som om det ikke er så mye plass for forskjellige mennesker her, synes det virker som man blir stemplet for alt mulig i hytt og pine, noe som gjør det vanskelig å si sine meninger om diverse ting, selv om det bare et på nett, er det jo ubehagelig og bli "snakket" til på en slik måte. Det er fint med diskusjon og uengihet, men det må være plass til alle mennesker og alles meninger. Nå har jeg ikke vært her så lenge, men det er min oppfatning til nå..men jeg gir det en sjans, blir det for ille er det bare å trekke seg stille ut av hele forumet.
Andrebolleiovnen Skrevet 22. januar 2008 #10 Skrevet 22. januar 2008 Helt enig jeg og. Og med alle disse hormona innabors, blir jeg enda mer provosert av de som skriver hetse innlegg uten mål og mening anonymt. Tror det beste faktisk er å bare overse anonym innleggene. Utenom hvis de er rellevante og gode men pga folk er redd for å bli kjent igjen på nick da. Det er mødre vi skal bli . vi som er på 2 trimester? Eller er det barn som skal ha barn?? Det er så en begynner å lure av og til!! BOIKOTT ANONYME som herser og lager kvalm!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #11 Skrevet 22. januar 2008 jeg vil ikke henge ut noen, men føler at noen gir litt kvasse svar. jeg bruker derfor å signere med anonym når jeg spør om noe og noen ganger når jeg svarer son nå..
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #12 Skrevet 22. januar 2008 Jeg bruker også anonym for det meste, fordi mange har en kvass kommentar. Er ikke hele siden ment litt for at vi skal dele erfaringer og hjelpe til med å svare på hverandres spørsmål siden vi er i samme situajon? Må innrømme at jeg noen ganger selv føler at jeg stiller unødvendige spørsmål, at man feks kan bekymre seg litt mye en dag. Men da er det jo supert å gå inn her, spørre om noen vet råd og bli litt rolig. Tenker både leger og jordmødre rundt i landet priser seg lykkelige over dette. Selvfølgelig skal man ringe de hvis det er noe alvorlig, ikke misforstå! Nei, har man behov for å være stygg, kan man bare ta seg en tur inn på krangle. den siden har jo bare mistet helt kontroll. Tror personlig ikke den er ment til å bli brukt på den måten den gjør. Men vi som ikke vil være sure 24/7 får bare holde oss unna den siden, men da kan de som vil være det heller gå inn dit og la oss andre være!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #14 Skrevet 22. januar 2008 Det må tydeligvis lages et eget syteforum for hårsåre - dette blir bare helt banalt. "Kan vi ikke bare være venner?" Jeeez, ser dere på nyhetene eller? I den virkelige verden er folk uenige, og hvis dere ikke liker å bli motsagt, finn dere en hule på vidda!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #15 Skrevet 22. januar 2008 Ja! Også krig og fred og kjærlighet og sånnt!! Må passe på så ingen henger bak, alle er vi like og alle skal vi like!
humla80 Skrevet 22. januar 2008 #16 Skrevet 22. januar 2008 Kan ikke folk enkelt drite i å svare da her inne enn å slenge dritt da ? Synd å si men dette er det verste forumet med dritt slenging jeg har vært på. Er medlem av ett annet forum og det er noe helt annet, der blir folk kasta ut dersom en kommer med Personangrep. Men det vil jo alltids være slike som morrer seg inne på forum om det nå er folk som sitter å finner på dumme spørsmål eller idiotiske tilbakesvar. Det går i grunnen begge veier. Synd for dem som det rammer
HjerteMom Skrevet 23. januar 2008 #17 Skrevet 23. januar 2008 Skulle bare vært fjernet hele den anonym-knappen. Tror det hadde endret mye. Alle gravide er jo mer hormonell enn vanlig. Og det er godt at de aller fleste her inne lar folkeskikken overstyre impulse følelser. Synes det er så godt å lese om andres opplevelser, erfaringer, kunne svare på spørsmål, få svar på spørsmål osv osv.
Lille Luna Skrevet 23. januar 2008 #18 Skrevet 23. januar 2008 Det er nok endel folk her inne som med vilje lager kvalm fordi det skaper spenning for dem selv, noen er nesten avhengig av å ha en eller annen krangel med noen for å ha noe å leve for virker det som. Jeg synes det er utrolig unødvendig og lite modent. Man skal vise folkeskikk og respekt ovenfor andre mennesker, både i det virkelige livet og på internett. Og det er ofte helt banale ting det starter med-slik som debatten om salami (ja-salami, hehe) inne på 1 trimester. Det er jo helt komisk.
Nætte;mortil2 Skrevet 23. januar 2008 #19 Skrevet 23. januar 2008 Ja har nå vært her en stund og ser at det dukker opp spydige svar innimellom.. Er utrolig leit siden man spør fordi man lurer!! Eller vil fortelle eller rett og slett bare har en mening.. Men har vennet meg til å skrolle kjapt over dem som er spydige for de vises godt! Anonymknappen kan være god å ha hvis det er sensitive ting vi lurer på da.. Men skulle ønske det kunne være moderatorstyrt!! Virkelig trasig at folk trekker seg herfra fordi noen få/ett menneske skal lage bøll... Håper dere blir og heller overser de "sure grinebiterne"!!!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #20 Skrevet 23. januar 2008 er heeelt enig. om folk må komentere BARE for å gjøre det så kan de heller la være. er jo helt håpløst når man trenger støtte og oppbækking og heller få håpløse ord slengt i tryne. Jeg har ofte skrevet et innlegg(ofte lange) men endt opp med å slette de og ikke sende de ut for har vært redd for alt som kan komme til å bli sakt av dummheter. jeg signerer alltid med anonym pga jeg har ofte fått ting slengt i trynet når jeg har spurt enkle spørsmål om navn på barn, hvilke smertestillende man kan bruke og når folk kjenner liv for første gang. håper folk tenker seg om før de skriver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå