Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Biomor sender en tekstmelding til sambo der det står " X ligger på sykehus". Han får panikk såklart, begynner å ringe uten at hun gidder ta telefonen. Han må reise 3 timer til sykehuset for å finne ut at h*n har ØREBETENNELSE. Skulle hatt seg en kule
Nordhagenjentene :) Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Uff da, hun kunne jo skrevet det i meldingen også... :/ Jeg hadde også blitt sint, fordi jeg hadde blitt så redd. Selv om innleggelse på sykehus er ille nok i seg selv! Men kunne ikke mannen din ringt sykehuset før han kjørte? Da hadde han sluppet å være så redd...
Hilde_85 Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 hehe. ja det er virkelig tullete å gjøre sånt. Min kjære er sånn person som gjør sånt. To ganger har han gjort det. "sønn ligger på sykehuset" og jeg får helt panikk og ringer, viser seg at det er en betennelse i fingeren så de skal ta ut det. "pappa ligger på sykehuset" jeg panikk igjen og ringer, ligger for sjekk av hjerte, men ikke noe alvorlig. Men han har skjønt nå at sånt får han ikke lov til. Så lurer på om noen mennesker bare er sånn rare og ikke tenker seg om!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå