Vimsaaa Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Dere som har klart å slanke dere mye hva gjorde dere? trente dere mye? og hva spiste dere i løpet av en dag?
Etaner Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har gått ned endel.. tilsammen 32kg, men 16 av de var bare etter graviditeten da så de ammet jeg bort. hehe.. Meen, jeg gikk fra en lat og stillesittende tilværelse til en aktiv. Begynte å gå masse turer selv om jeg ikke liker/likte det. Begynte å trene på studio var der 3 ganger i uka, trente step, spinning og bodypump. På spisesiden har jeg kuttet ut brus i uka, slutta å spise meg stapp- mett, prøver å spise sunne alternativ, karbonadedeig, kalkunpølser ol.. Har også satt meg litt inn i hvor mye man faktisk trenger å spise hver dag. Begynte å spise oftere 4-5 ganger om dagen isteden for 2.. Det var vel det meste sånn i grove trekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå