Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Skal ikke fam.bhg ha egen økonomi? Vi betaler jo matpenger,300 kr i mnd og da trodde jeg det skulle dekke maten til BARNA i barnehagen og ikke til familen som driver barnehagen?? Det skjer flere ganger der sønnen min går, at den familien er og henter matvarer og ting og tang. Er det noe sted hvor det står reglement og infoskriv om denne type barnehage? De må vel også forholde seg til regler som kommunale bhg må??!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Barnehagen SKAL ha egen økonomi, greit om de trenger en melk at de låner å setter tilbake etterpå liksom. Men de skal isåfall erstatte allt de tar som er handlet for barnehagens penger. Ellers så har de faktisk mindre regler å følge en Kommunale. Reglene er nok litt mer utflytende der. Og så skal jo ikke familien være der i åpningstiden da..... Ja de familiemedlemmene som ikke jobber og ikke går i barnehagen mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 vår lille går i fam bhg vi betaler 700kr for 2mnds mat det er 8 barn og to voksne den ene "tanta" har familien sin der mann og barn utover dagen og jeg har inntrykk av at de og bruker av maten i bhg.litt rart syns jeg og feks mannen er det jo sikkert ikke tatt noen sjekk på heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå