Gå til innhold

Hyper og stressa ved leggetid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, vi har jo store problemer med søvn her i huset og vi fikk tips om å legge snuppa en time tidligere.. Dette har ikke hjulpet på stress og uro ved leggeritualet.. Hun legges nå rundt 18.00, vi bader annenhver dag og steller bare vanlig annenhver dag.. Hun får pupp i senga vår, noen godnattsanger og noen gåsemorvers av far før det er natta.. Igjennom alt dette er hun stressa og skriker og sutrer og er urolig, enda vi bevisst er veeeldig rolige og snakker lavt.. Noen som vet hva dette kan være eller komme av? Må jo være noe som innvirker på søvnen? Hun våkner ca hver halvannen time om natten.. sukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun vært våken lenge? Unger kan jo fort bli overtrøtte, jenta vår blir i alle fall trøtt når hun har vært våken i halvannen-to timer.

Men i en periode sutret tulla vår en del før hun sovnet, uten at jeg tror det var noe spesielt... Bare at hun ikke ville sove, om du skjønner. Hvis det bare er småsutring og ikke "alvorlig" gråt, ville jeg ikke la meg stresse opp av det.

Siden jenta deres våkner en del om natta, kan det jo være et tips å øke på med amminga om kvelden? Bare for å sjekke at hun blir god og mett til natta? Det er jo bedre å amme hver halvannen time om kvelden, enn om natta...

Skrevet

Jeg er litt enig med camillah... prøv å gi litt mer pupp på kvelden... :-)

Her går det i mme, men han må ha en flaske før kveldsstellet, og en flaske til å kose seg med etter kveldsstellet, som det siste han får før nattasang... :-) Hvor gammel er snuppa?

Skrevet

Hun er 6 mnd og får to porsjoner grøt og grønnsaksmos og noen ganger litt frukt på dagtid.. Hun virker sulten og misfornøyd på dagtid og hs sa at jeg måtte pøse på med fast føde istedenfor mer pupp..? Neimen ikke lett dette gitt..

Skrevet

Sover hun nok på dagen? Merker at mini blir vanskeligere å legge de dagene han har sovet lite på dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...