Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Lillegutt som snart er fire får stadig hard tissemann. Da blir han helt fortvilet, og klager på at tissen er rar. Vet ikke om han har gjordt noe med den på forhånd, eller om den bare blir det. Hvordan kan man forklare for han på en grei måte hva dette er og hvorfor det skjer? Uten at man utbroderer for mye, og gjør at han blir veldig fiksert på det, men heller ikke blir tabu og ekkelt... Noen som har noen tips å komme med?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Hei! Har to gutter og har vært borti samme problemstilling. Vi har svart guttene på liknende spørsmål med at : "tissen holder på å trene seg til å bli stor tiss" (uten å utdype dette noe mer). Da blir de fornøyd, for pappaen deres er det store forbildet, og de vil gjerne være som han når de blir stor. De lever fortsatt i uvisshet om hva mer den tissen kan gjøre utover det å tisse med den......
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Morsom kommentar til dette innlegget bare: Stesønnen min på 5 år sa for en tid tilbake (kanskje da han var 4): " Tissen min er tung!". Det syns jeg var søtt. Men han stiller ingen spørsmål ved det, tror han bare godtar at sånn er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå