Gå til innhold

Lang penis!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ehemm... lurer på en ting ift min samboers penis som er temmelig velutviklet, kan man si. Den er nemlig så lang - ca 23/24 cm, og jeg får av og til (ganske ofte) støtsmerter ved samleie - spes bakfra. Leste om noen andre her som ikke trodde det var bra å bli fingret fordi man kunne skade livmorhalsen, og noen på Sex i sv.skapet-debatten som visstnok pleide å bli fistet (dvs få hele samboerens hånd inni seg)- men at en der ahdde fått beskjed fra legen om at det ikke var bra i graviditeten fordi det kan skade livmorhalsen. Jeg skjønner ikke forskjellen på dytt på livmorhalsen fra en neve eller fra en lang kuk - da burde jo sex m sambo være like farlig?

Jeg er litt engstelig pga at han støter så langt inn- har ikke opplevd dette med noen av de jeg har vært sammen med før - og det er ikke lysta det står på hos meg!! :) Vi har mye sex og er godt fornøyde men blir mer og mer bekymret for dette nå utover i svangerskapet mht at det kan skade livmorhalsen?? Andre med samme problem el som har peil på dette...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme problem,men tør ikke ha sex nesten jeg...det tærer på med en gang .buhu..

Skrevet

HI her:)

Jeg tør da, eller klarer ikke holde meg unna ;) Menhar du også merket at det er verre nå en til vanlig? Jeg synes ihvertfall at jeg er mer plaget med støtsmerter nå enn når jeg ikke er gravid, sikkert fordi det er så blodfyllt og oppsvulmet der inne. Og blir derfor enda mer redd for at dette ikke er bra akkurat nå. Tør ikke spørre legen. Men ahr jo et barn fra før og da gikk det jo helt fint.. Men tanken plager meg jo litt når jeg ligger der da..

Skrevet

Virkelig bare oss to som har en så velutstyrt mann??

Skrevet

Jeg har! Han var var borte et par uker, og da han kom hjem hadde vi en liten hyrdestund. (dette var rund uke 23) Med både fingre og velutsyrt penis. Jeg går alltid på do rett etter samleie pga lett for å få urinveisinfeksjoner. Blodet rant ut! Jeg hoppet i dusjen og så jeg var blodig over det meste. (Hehe... Håper ikke folk får rare bilder nå) Har hatt noen små blødninger før, men dette var MYE! Kom inn på rommet igjen der jeg møtte en forskrekket mann som hadde slått på lyset (vi hadde hatt det helt mørkt) og med blod på boxeren, magen ,beina, ja du kan tenke deg. Senga var også full. Han hoppet i dusjen han også mens jeg fikset senga.

Rene og pene la vi oss ned og koste litt med magen, var ikke så bekymret. men så fikk jeg masse sterke kynnere etter hverandre. Da begynte vi å tenke litt mer alvorlig på ting. Det ble verre og verre, og begynte å få smerter i ryggen. Vi ringte føden, og de sa et var vanlig etter sex. Men da de spurte om jeg hadde blødd og om det var ca en spiseskje, måtte jeg jo svare at det var en kopp eler to. Fikk beskjed å komme med en gang.

Kom opp på føden, hørte hjerteslagene, tok en ul, alt var bra! De tok en gyn undersøkelse, og jeg hadde visst en lettblødende livmorhals.

Så vi har lært og kjøre det litt rolig nå under svangerskapet, selv om mini ligger godt og trygt uansett. Men det er ikke farlig at mannen deres er velutstyrt, bare si ifra hvis det er noe spesielt man ikke kan gjøre.

Skrevet

Oi huff da- hadde blitt engstelig hvis blodet rant, tror jeg!!! Bra det ikke var noen fare. Jeg har hittil ikke opplevd blødninger, men er liksom enda mer bekymret i dette svangerskapet enn sist, for har hatt en inngrep på livmorhalsen i mellomtiden. Tror man blir tilvent størrelsen hans også når man har sex jevnlig- merkes bedre hvis det har gått en stund mellom, slik som det hadde med deg den gangen.. Får bare prøve å ta det med ro da.. :)

Skrevet

HMm kan ikke mannen din bruke en slags.. hmm smultring rundt penisen da?.. for å forminske den og forhindre at den går for langt inn? Veit ikek hva som finnes på markedet, men vhis dere ser på slike sexbutikker så finnes det sikkert noe slik å hjelpe seg med.. Lykke til.

Skrevet

Ja- jeg ahr faktisk tenkt tanken selv- sagt det til ham på tull. Men kanskje det faktisk finnes noe sånt ja! Skal undersøke hva som finnes på det erotiske markedet:) Har jo gått bra så langt, men greit å være sikker og føle at man ikke gjør noe potensielt skadelig nå frem mot fødselen..:)

Skrevet

Men må han gå helt inn da? Vi har til vanlig samme "problem" om man kan kalle det det, men det funker da absolutt fint og gir gode orgasmer for oss begge at han ikke tar penis helt inn når vi har sex nå :)

Skrevet

Sliter med samme problem, og det gjør vondt, så den faste strofen nå om dagen er; halv pikk, tusen takk.

Har sagt til mannen at han kan godt amputere halvparten, på både langs og tvers.

Han er grusomt velutstyrt med sine 29 cm lengde og 15 cm i omkrets.

Går det for lenge mellom hver gang vi har sex føles det som en trang fødsel.

Skrevet

Smultring? Hvis han er så velutviklet kan han vel bruke en badering da vel?

Nei, sorry.. Det var en spøk! Fisting kan by på større skader i skjeden og livmorhalsen fordi en knyttneve er en del større enn en normal penis. Nå skriver du bare om lengden på samboers penis, så jeg regner med at den ikke er like tykk som det en knyttet neve vil være. Dessuten har jeg ALDRI (takk og lov) sett en penis med negler =D

Jeg tror dere fint kan ha sex uten bekymring. Det vil antakeligvis gjøre vondt lenge før det er skadelig. Og gjør det vondt for deg, må du jo si ifra om det til samboeren din! Han må jo kunne klare å kontrollere seg selv såpass at han kan stoppe opp før han støter for langt inn..?

Masse lykke til =)

Skrevet

Hehe, nei tykkelsen er heldigvis helt passelig og ikke som en knyttet mannsneve- thank God! En neve er jo åpenbart en del større, sånn til sammenligning, men hun andre som skrev om fisting sa liksom bare at man kan skade livmorhalsen, og da regner jeg med det er støtene som menes- for neglene er jo vekk om neven er knyttet..

Joda, han prøver å være forsiktig og han blir jo litt engstelig og ukonsentrert av at jeg innimellom au-er meg, og jeg sier selvsagt i fra hva han bør gjøre. Men jeg føler at ting bare blir sånn halvveis hvis han ikke kan ta i litt og jeg ikke kan klynge meg til ham. Får evt se om det finnes en sånn "rotstopper" :) Men vil tro at du som har en med 29 lange cm sliter mer..!! Er jo ikke noe kjempeproblem, går som regel helt fint, og som du over sa så er det antakelig ingen fare forbundet med det- var jo det jeg var mest redd for

Skrevet

Men hvor langt på vei er du? Før livmora mi kom opp av bekkenet måtte vi være superforsiktige, halv penis omtrent - hehe. Litt ekstra forsiktige og da... Men nå er det ikke så problematiske lenger, er nå 16 uker og det er som om skjeden har blitt lengre. Han kan fortsatt ikke støte hardt inn, men det er ikke langt fra ;)

Skrevet

Jeg har aldri målt sambo sin, men han har vel helt normal penis. Allikevel kan jeg få støtsmerter i enkelte stillinger. Men nå har vi funnet en stilling som passer veldig bra for oss :)

Vi ligger i "skje-stilling" (tror jeg det heter...) altså jeg har ryggen min mot hans bryst, så kommer han inn i meg bakfra. Da føler jeg ikke at han går så langt inn, han stimulerer g-punktet, han kan ligge og blir ikke så sliten - og han sier stillingen er veldig deilig (han maser ofte om den...)

Lykke til :) Det hender jeg også må si "ikke så langt inn!" og da godtar han det. Men det går bedre og bedre utover sv.skapet. Har ikke tenkt på at det kan være farlig, men vi hadde null sex de første 5 mnd da ... Null lyst når jeg var kvalm :(

Skrevet

Er 26 uker, så ting burde ha vokst seg opp nå i så fall..

Skrevet

JEnig, skje-stillingen er bra! Men jeg kommer fortest og best i misjonær eller oppå ham, og da er det vanskelig å ikke få den helt inn (ihvertfall hvis man sitter oppå og gnir deg litt på ham for å komme). Jeg har spurt legen om sex og livmorhalsen men hun sier bare at det ikke er noen fare. Så da får jeg meg ikke til å stille oppfølgningsspørsmål hvor jeg opplyser om størrelsen hans heller:) Men det burde jo være litt relevant da, om han r 15 cm eller 25 liksom.. Men vi får tro vi bare kan kose oss med mennene våre uansett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...