*Fiona* Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Flere som har uregelmessig mens og prøver på 2.mann? Sluttet med pillen i oktober. Det har vært 21 og sist 16 dager mellom mens, og det er veldig kort. Vet liksom ikke når jeg har eggløsning heller... Noen som har tips? Hører noe om pergo, hva er det? Funker det? Enkelt å få resept på det? Har en gutt på snart 3 år, så ønsker han skal få søsken snart og er veldig klar for en liten baby : )
1+2=3jenter Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Det kan ta veldig lang tid å få systemet igang igjen etter å ha gått på pilla, så jeg ville ikke stresset var jeg deg. Pergo er for de som ikke har eggløsning, og skrives nok ikke ut hvis du ikke har vært hos gynekolog og fått påvist at sannsynligheten for "egenprodusert" eggløsning er svært liten. At du har mensen ville jeg tatt som et godt tegn, det øker jo sannsynligheten for at du har eggløsning også. Lykke til:-)
Håperpåbaby. Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Jepp, uregelmessig mens her og! Sluttet på pilla for 1 år og 7 mnd sia, og fortsatt uregelmessig gitt, prøver oxo på 2.mann, har gutt på 3 år.. Har begynt å måle tempen hver morgen nå for å få en oversikt over syklusen min. Gå inn på:www.pernille/info. Der står det masse om tempmåling, sjekking av livmortapp og masse annet for å kontrollere om og når man har eggløsning, veldig nyttig=) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå