Lillekatt2ivf:-( Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 for i dag fikk vi beskjed om at bestekompisen til sambo skal bli pappa... Og det var bare sånn halvveis planlagt! Selvfølgelig, unner dem det, og er glad på deres vegne, men jeg kan ikke noe for at jeg er litt lei meg... De sniker i køen!!! Ikke får jeg skifta nicket mitt heller, jeg er jo over i 25 pp nå. Skal på Lap på torsdag da, så får vi se hvordan det går. Men akkurat nå har jeg mest lyst til å grave meg ned. Eneste lyspunktet er at vi får huset vårt om en uke!!! Så jeg går og pakker litt jeg, og synes synd på meg sjøl! :-p
*Drømmer Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Ja, vet hvordan det er.. Har prøvd i et halvt år (jeg vet det ikke er lenge), og for noen dager siden fikk jeg vite at min tante, som for øvrig sa seinest i sommer at hun aldri skulle ha barn, for da var livet over, er gravid.. Det er han hun er sammen med som skal være hjemme med barnet, for hun skal gå skole.. Åååh, det er vi som vil ha barn, som skulle fått barn.. Ikke dem som sier at de søte små gjør at livet er ferdig.. :-O
babysjuk82 Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Uf,veit kordan du har d.har nån venna eg og,som ble d på første forsøk.
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Velkommen i klubben Hehe... SÅ UTROLIG KJIPT når sånt skjer, men det er visst ikke så mye vi får gjort med det. Vi får bare satse på at ingenting galt er å finne på lap og at vi sitter her med mage innen sommeren!!!! NÅ ER DET F**N MEG VÅR TUR!!!!
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2008 Hehe, jo takk du.... takker for støtten da... Har litt dårlig samvittighet, men fanken heller, vi prøvde først!! hehe!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå