Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 sambo er av den meget sosiale typen og elsker å være midtpunkt og henge med gutta. vet han er glad i å flørte men er egentlig ikke helt der bekymringen ligger. eller,vi har jo ikke akkurat et forrykende sex-liv så hadde ikke vært helt utenkelig om noe skulle skjedd på byen.altså siste lørdagene har han vært ute til halv 8 om morgenen. 1.lør fikk jeg ikke tak i han pga mob hans i lomma..og denne lør fikk jeg fortløpende meld.han er en veldig ansvarsfull person,høres jo ut som en drittsekk nå,men han er altså ikke det. men kanskje litt lite omtenksom innimellom...er gravid i 5 mnd og har en på 2 år..er ikke akkurat så gøy med en som jobber laaaange dager og samtidig henger med gutta i helgene. hvordan få han til å skjønne at det faktisk ikke så vanlig(tror jeg..). selv kunne jeg jo aldri bare vært ute hele natta! og hvis det er fester vi begge er på er det konsekvent jeg som går hjem til barnevakten....
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Beklager å si det men han høres umoden ut. du må ta det opp med ham at du ikke syns det er ok at han er så mye ute. er dere unge og ikke har rast fra dere? Høres litt sånn ut for hans del.
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Er han en voksen ansvarsfull person skulle det jo ikke være vanskelig å skjønne dette selv,skulle være unødvendig å måtte forklare det til han.Kanskje han har et aldri så lite prioriterings problem??
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 ja vi er i 20-årene...men jeg har ikke det behovet altså...ja jeg vet. det er ganske frustrend,for er så mye positivt også men jeg blir såra av det som igjen fører til lite sex som igjen fører til dårlig stemning osv....
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 ja det har han helt klart. er nok ikke så mange som hadde holdt ut..jeg har hatt en jobb med høyt tempo selv men merker det veldig godt nå som jeg er mer hjemme...uff. han forstår det rett og slett ikke altså! vært sånn alltid,begynner tro det ikke blir noen forandring på det. at han bare er sånn...men jeg vil ikke ah et sånt liv!!!!!det sosiale er viktig men til et visst punkt...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Hva sier han "til sitt forsvar" naar du tar det opp med ham da? Og ville han syntes det var greit om du gjorde det samme? Du kan jo understreke, selv om han jo burde vite det allerede, at det er et stort ansvar aa ha barn og familie og at du ikke hadde regnet med, og ikke godtar, at du skal ta mesteparten av dette ansvaret alene. Naar det gjelder at han ikke kommer hjem fra byen foer halv 8 om morgenen hadde jeg rett og slett sagt at det godtar jeg ikke, du har aa vaere hjemme kl. X"!!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Jeg bare lurer, hvis han er ute til halv 8 om morgenen....hva gjør han når han kommer hjem? Legger seg å sover? Nei vet du hva... Jeg syns du burde ta deg en skikkelig prat med han, for som det blir sagt lenger her oppe...det høres ikke ut som om han prioriterer riktig. Mannen min jobber også lange dager, men han får jammen være med familien sin på fritiden. Klart de kan ha en hobby og være med venner av og til, men må vel ikke drikke hele natta for det? Jeg syns du og barna fortjener en som bryr seg mer en såpass! Han burde skjerpe seg.... *Klem fra en som bryr seg*
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Utrolig at så mange har et så personlig forhold til Sambo. Herregud, han er en figur i en bok lissom! Har egen sang og, men halloooo? Han er FIKTIV!!! *Linda*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå