Gå til innhold

ny bil..?


Gjest

Anbefalte innlegg

er d noen som må gå til innkjøp av ny og større bil eller?

off..vi må ha ny,har stasjonsvogn..men er jo ikke plass til 3 seter i den..:( å samb min er jo ikke samarbeidsvillig til å kjøpe ny..akkuratt som d er han så skal ha med seg 3 barn i bil om dagene..årh..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp,det blir ny bil her ja!!

Vi blir også 3barn så da må vi ha en litt større en...

Sambo syns det hele er et styr,for han fins ikke intr. i bil,så det blir jeg som må pushe på her også;)

Tenkt på noe merke eller type bil du da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe er i samme situasjon vi da..:)

off jeg vet ikke helt..nå har vi en opel astra..å d er jo altfor litenn fatter ikke hva vi tenkte med når vi kjøpte den..

men holde kanskje en knapp på opel da..vi må ha en som ikke er så dyr hvertfall..

du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må også ha ny bil. Har stasjonsvogn, men det blir litt trangt med 3. Vi kjører også mye da svigers bor 9 timer unna med bil.

Vi har bestmt oss for VW Multivan - den virker kjempegrei og trygg!! Litt dyr, men ungene betyr jo alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må finne en som ikke er så alt for dyr vi også.. Med bryllup og baby samme året + en bil,så er det helt klart at pengene får bein å gå på for å si det sånn,hehe...

 

Vi har en Renault Laguna nå,som vi bare har hatt problemer med,så noen fransk bil blir det hvertfall ikke!!! Hadde en Opel for noen år siden vi også og den var det skjelden noe med så det er jo et alternativ.

Skal jeg følge pappa sitt råd så blir det en japse bil;) Han har hatt det i alle år og har så og si aldri hatt noen problemer,så vi holder nok en knapp på det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny bil ble kjøpt forrige uke. Hadde ikke no valg da jeg fikk skrens og kjørte av veien og landet på taket med den forrige. Den ble totalvrak. Nå har vi kjøpt en syv-seter med masser av plass. De to bakerste sete kan man enkelt sette opp når man har behov, ellers ligger de flatt ned- noe som betyr stort bagasjerom. Det kan være godt å ha med 3 barn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag er jeg 8+2:)

formen er egentlig ikke sååå verst nå..men hadde en dårlig periode for en og to uker siden..kjenner d begynner å stramme i buksene..synes d er tidlig..å litt flaut hehe..men nå har jeg ikke noe flat mage fra før ..så kanskje derfor d beg å stramme tidligere og hehe vet ikke..er jo såå sulten og vettu..men kan jo ikke spise i hytt og vær liksom..jeg har et mål om å ikke legge på meg 20 kg denne gang og..:/

 

hvordan har du d da?når ska du si d til barna?har du sagt d til noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...