Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Min samboer gjennom to år jobber som snekker, og har tatt steget ut og blitt selvstendig næringsdrivende. Vel er han flink og står på, litt FOR flink. For jeg ser han knapt. Han jobber gjerne til 10-11 om kveldene. I helgene jobber han dagtid. Han LIKER å jobbe, ellers blir han rastløs. Han kan ikke sitte i ro med meg en kveld og ha en romatisk middag uten å krible etter å bruke hendene. Og telefonene ringer i ett. Lørdag morgen kl 7 eller søndag kl 22.30. Spiller ingen rolle. Han vet jeg ikke synes noe om det... Og nå vil ha jo bygge seg opp et firma. Vi har snakket om å få barn i nær fremtid, men nå har jeg mistet all lyst til å få barn med han. Jeg skulle ønske jeg hadde en mann som jeg hadde en felles interesse med, der vi kunne bruke tid sammen uten at han føler det er "bortkastet". Jeg har lyst å bli beundret igjen, være morsom å være sammen med. Besøke felles venner, invitere venner på middag... Er redd jeg hadde falt for første og beste mann som hadde viet meg litt ekstra oppmerksomhet nå. Trenger så sårt noen andres perspektiv på dette... Akkurat nå er jeg egentlig likegyldig til hele greia, men er jo så glad i han og vi har ju hus sammen.. Live'
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Eksen min var akkurat sånn... fin og god på mange måter, men jobben var altfor viktig. Det som hjalp en stund var å ta en skikkelig alvorsprat, hvor jeg forklarte at jeg ikke kunne ha det sånn... ble så drittlei og deppa at jeg ba ham flytte ut... han fikk komme tilbake etter et par dager, og da var ting bedre en stund, men han forandret seg ikke, og det endte med at jeg traff en annen og gjorde det slutt... Men det trenger jo absolutt ikke gå sånn med dere! Hva med å reise bort, evt. bare en helg, hvis dere har økonomi til det? Beslaglegg telefonen hans, forklar hvor viktig det er for deg, og prøv å vekke romantikken til live igjen? Og først og fremst, si helt ærlig hvordan du føler det nå... Kanskje vis ham det du har skrevet her, så skjønner han alvoret! Noen må ha det inn med teskje... Lykke til, håper det ordner seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå