trebarnsmamma? Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Vår lillegutt på 1,5 år må begynne med briller. Vi har vært og kjøpt til ham i dag. Kjøpte det alternativet vi syntes var "minst ille" og jeg er ærlig talt temmelig nedfor fordi han må bruke briller. Tenkte at vi i hvert fall kunne kjøpte fine briller til han, men det eksisterer jo ikke! vi var hos den optikeren i Oslo som liksom skal være flinkest med barn. Uff. Er så lei meg nå, vil ikke at gutten vår skal gå rundt og se ut som en liten mini-nerd. De brillene vi har kjøpt er sånne med helt tynn ramme rundt glassene og tynne stenger rundt ørene, synes det er så stygt :-/ Noen som har erfaringer her med briller og små barn?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Har ikke sett noen så små med fine briller jeg heller nei. Sambo startet med briller da han var 1 år gammel, var ikke noe penere på den tinden akkurat. Skjønner hva du føler, men du må bare tenke at det er til det beste for sønnen din. Vil jo ikke at han skal se dårlig heller... En kjempesøt mini nerd =)
trebarnsmamma? Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 Klart jeg vil det beste for sønnen min. Bare synes det er leit. Vi får ofte høre hvor nydelig gutt vi har - synes brillene virkelig ødelegger hele ansiktet :-( Må bare blåse ut litt, for har prøvd å være positiv helt til nå, tenkt at vi sikkert finner noen ålreite briller osv... :-/
ღDidrikmamsenღ Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Skjønner deg så godt. Ikke helt det samme, men storesøss her måtte ligge i pute da hun var baby. Ødela mye for meg, men hun brydde seg jo ikke. Ikke så mye annet å gjøre enn å tenke positivt =)
trebarnsmamma? Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2008 Neida. Vi venner oss vel til det. Og når han blir bare litt større blir takk og lov utvalget større. Maken at det bare skal finnes stusslige briller til de små :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå