Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor er dere?? hvordan går det med dere?? jeg har vært hos legen, har fått alby- e:-) så nå vil jeg at den skal sitte:-) har av og til stikkinger i brystene, men er ikke vonde eller noe.., opplåst, veldig trøtt, halsbrann. ellers i topp form..dere da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg skrev til deg under "aug mamma testet pos 4 uker før ikm", men hyggeligere med en egen tråd:) Spurte nemlig deg hvord det hadde gått hos legen. Så bra du har fått albye, må vel satse på at spiren sitter hos deg denne gangen, det fortjener du virkelig. Så du skulle ha tidlig UL også (sept. klubben). Tror jeg også vil det, pga MA og at jeg ikke hadde noe blødning eller noe, så ble litt sjokka selv om jeg hadde dårlig magefølelse. Men vet liksom ikke helt når som man burde...Jeg må tenke litt på det, kanskje snakke med en lege.

Formen er bra her og. Synes ikke jeg er så kvalm (bare uggen innimellom), men er veldig sulten. Og trøtt og sliten. Men nå er lillemann syk også, så står opp 100 ganger hver natt med han, hjelper ikke på akkurat.

Skrevet

ja uff stakar:-) je be om ul tidlig, kan bli godt med litt oppfølging:-)

Skrevet

ja såg du hadde skrevet nå:-) jeg skal på sykehuset på ul 19.feb. hvor langt er jeg da? 8+4 ser jeg, da er jeg godt ut i uke 9:-) har jeg ikke blødd og ser bankene hjerte skal jeg juble høyt og snope noe babyting.:-)

Skrevet

Ja, det synes jeg virkelig du skal gjøre, og jeg skal julble med! Blir nervepirrende for oss alle 3 med de erfaringene vi har, men skjønner at det er litt ekstra stress for deg. Vi satser på at det går bra med alle 3!!!

Skrevet

Kjekt med vår egen tråd:-)

Så bra at du har fått albyl-e, fest del lille spire!! Spiren klorer seg nok fast denne gang skal du se!

Kjipt å måtte være oppe hele natta når en har sååå behov for søvn, kattungen..Håper han blir fort frisk igjen. Jeg kjørte hjem fra en venninne i 22 tiden i går kveld, og jeg var så trøtt at jeg brant på øynene hele veien hjem..Ikke helt vanlig for å være meg, skikkelig B-menneske..Så vi er nok trøttere enn vanlig for tiden, ja.

Her holder TR seg klokelig unna, IKM i dag! Fremdeles høy temperatur. Skal teste med morgenurin i morra tidlig, men har bare en billigtest igjen..Mine symptomer er litt kvalm, ganske trøtt, litt halsbrann og ganske hormonell:-) Jeg tenker også mye over dette med når jeg bør ha ul pga ma, fosteret var jo dødt i minst 5 uker før det ble oppdaget på ul, så kroppen min har det sikkert ikke med å skille ut hvis noe er galt..Tenkte å bestille time hos lege i neste uke, og da er det nok en mnd ventetid, så kommer sikkert ikke til før jeg er ca 10 uker på vei...Hvis ikke jeg blir like dårlig som jeg pleier, da må jeg sikkert bare få meg en sykemld..har ikke tenkt å kjøre meg like hardt som sist..Var grå i ansiktet og øynene svømte sa kollegene mine at jeg var:-)Huff kan smile av det nå, men fælt når det står på..

snakkes:-)

Skrevet

Heisann damer..

Vet ikke helt om dette går min vei..Er nå to dager (minst) over IKM, og tester fremdels veeldig svakt men tydelig strek. I dag hadde jeg et skikkelig stup i temperatur, og det lover jo ikke akkurat godt..men har mye symptomer, fremdeles veldig kvalm og fryktelig trett. Lite mensmurringer, så har ikke helt på følelsen at tanta er rett rundt hjørnet heller..Skjønner ingenting, jeg..Jaja, det eneste jeg kan gjøre er å vente..tempe på nytt i morgen tidlig, å håpe at den stiger istedet for å synke ytterligere..Jeg har jo hverken tempet eller testet flere enn en gang når jeg har vært gravid tidligere så jeg vet jo ikke hvordan kroppen har oppført seg i tidligere graviditeter mtp dette..

Får ta en ny test mandag eller tirsdag i neste uke, og hvis den er like svak eller negativ, får jeg ta meg en tur til legen for å måle Hcg serum, for å se om det er stigning eller senkning..Er så bekymret for at det er en ma igjen, og at det bare ligger der og ikke kommer ut:-(

Nok om meg:-) Hvordan går det med dere da?

Skrevet

veldig sjelden, VELDIG sjelden at en har ma så tidlig har legen min sagt. Når en er før uke 7 er det så lite at kroppen som regel greier å kvitte seg med dette selv,. , du hadde nok blødd om det var noe galt. Hvorfor tenper du fortsatt? nei du er nok gravid:-) men vet jo hvordan det er med den engstelsen:-) selv har jeg ingen symptomer, ingen! stikker av og til i brystene, men kan kneppe på de uten å kjenne en ting, og murrer av og til nedentil. Thats it.., sukk dette er ikke lett for oss, håper det er bare hysterien som har tatt deg:-) hehe.., kan du ikke få måle hcg nå på laben din?

Skrevet

Sukk, er begynt å spotte bittelitt...Føler jeg har vært så rar, trøtt og kvalm i dag, føler meg absolutt gravid.. Jeg har spottet litt rundt IKM begge ganger jeg har vært gravid tidligere også..Håper til siste slutt:-) Får ta en blodprøve til uken hvis ikke TR er kommet skikkelig i gang til da eller testen er blitt sterkere positiv. Har bestilt nye tester, så svir av en på mandag eller tirsdag hvis tanta holder seg unna..

Skrevet

Hei, aug-mamma! Ååååå stakkars lille deg som er så bekymret! Så kjedelig at du ikke får en klar, sterk strek! Skjønner at du tenker alt mulig rundt det der....Men som ALLE sier, så er jo strek en strek! Det bør ikke være noe tvil. Har du brukt CB el billigtester? Du sier jo at du pleier å spotte når du er gravid, så det virker som om alt er som det skal ift en graviditet hos deg. Synes det høres fornuftig ut å vente til over helgen med å teste. Og husk: det viktigste symptomet, ingen TR:) Krysser SÅ fingrene for at dette går i boks!!!

Skrevet

Heisann!

Ja, jeg har tatt både CB og billigtester, og de er ganske like alle sammen. Svaaake streker. Spotter fremdeles, men det er så lite at det er kun ved tørk, men synes at mensmurringene begynner å bli sterkere nå..Trøster meg litt med at hvis det ikke går denne gangen, er det mye større sjanse for å bli gravid neste mnd pga at graviditetshormonet fremdeles er i kroppen..Da har jeg bestemt meg for å ta en pause fra både testing, temping og bim et par mnd, for så å sette alle kluter til til det evt klaffer..Skal bli litt godt å koble helt ut fra graviditetsstyret og kose når vi vil og selvfølgelig litt ekstra når symptomer på el er tilstede..

Som dere skjønner så må jeg bare innstille meg på det verste så jeg ikke blir så himla skuffet hvis det går shit nå..

..men kryss fingrene for meg:-) klemmer

Skrevet

ja lille venn, krysser fingrer og tær for deg:-) håper at det går kjempe bra, kjenner sånn til følelsene dine på dette og på pause fra alt bim, og kose oss når vi vil:-) stooooooooooreeeeeeee kleemmmmmmmmmer :-)

Skrevet

Lurt at du har en vissomattedersomplan med pause fra BIM++, som du sier så er man kanskje ørlite forbredt på et evt nederlag. Uff, jeg håper og tror at dette går fint. Murringer har jeg hatt masse av, og noen ganger så mye at jeg har kjøpte ob på butikken (hehe!). Så man vet jo aldri helt hva som er hva. Jeg gjør som fest del lille spire, gir deg alle klemmene det er mulig å oppdrive i mils omkrets og krysser intenst hele meg.

Skrevet

så snille dere er:-) Tuuusen takk!! Skal komme med oppdatering når det er noe nytt!!

Skrevet

Hei igjen.

TR kom for fullt i morges så da er alt håpet ute her..men jeg ble så usikker av de rare testene at det var nesten godt at TR kom nå, så jeg slapp å tenke at det var en ny ma, selv om det trøstet veldig det du sa at legen din hadde sagt, fest del lille spire..det skal jeg ta med meg en annen gang!! Når jeg blir gravid igjen vil jeg ha et sterkt CB pluss etter IKM!! (hvem vil ikke det;-).men denne gang har ihvertfall kroppen min ordnet opp selv, om ikke annet. Da blir det et par mnd helt fri fra graviditetskjør her, nå skal jeg fokusere fullt og helt på det barnet jeg allerede har:-)

Jeg skal komme inn å rope høyt på dere, uansett hvilket trimester dere er på når jeg blir gravid igjen:-)

Masse lykke til!!!! Dere har vært en kjempegod støtte for meg i denne tiden!!

Stooooor klem fra

Skrevet

Hei aug-mamma *gravid*

Jeg ville bare si at når jeg ble gravid og etter jeg hadde testet positivt fortsatte jeg å tempe i ett par uker. 2 ganger i løpet av de ukene sank tempen. Livredd og var sikker på at jeg nå kom til å miste igjen. Det trenger ikke vær slik. Jeg sluttet å tempe for jeg ble jo helt vrak etterhvert. Ja tenkte bare å si det til deg...

Skrevet

Hei igjen! Jeg leste ikke nedover i tråden..før jeg skrev den oppforbi. Å så synd da. Men som du sier så slipper du å tenke på om det var en MA. Ta en pause..det gjorde jeg også og ble gravid! Lykke til videre! Håper å høre fre deg snart!!

God klem fra meg!

Skrevet

Hei lille venn:)

Uff, så kjedelig!!! Og jeg som har gått i kryss i flere døgn for deg, det hjelp ikke....:( Tror nok du har hatt en kjemisk graviditet eller noe annet rart. Synes det høres ut som en god idè å droppe ut av bim en stund og kose deg med familien du har. Det er jo en veldig koselig ting å drive med, isteden for å stresse her inne...Og sikkert lurt til å vente til ikm med testing, ellers blir man jo bare helt gal. Jeg har aldri før denne gangen testet før ikm. Tror vi blir litt revet med, og at man stresser ekstra for å bli gravid på nytt etter at man har opplevd MA.

Så nå håper jeg at det er din tur neste gang med en fastklort strek spire. Gir deg alle trøsteklemmer som er mulig å gi og håper jeg ser deg snart. Det er jo SÅ koselig å "henge" med deg og fest del lille spire:)

Og babystøv i tonnevis kun til deg:)

Kjempeklem

Skrevet

vet ikke hvor du er nå, jeg har vært bortreist hele helgen..Men synes dette var trist, ., :-( vil bare sende deg massevis av klemmer , og håpe du er tilbake og roper på oss ja:-) Nå må du kose deg fremover med din mann og ditt barn:-) ønkser dere lykke til:-) stor kleeeeeeeeeeeeeem:-) gi meg et pip når du er tilbake:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...