M@no Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hei jeg lurer på om det finnes noen norske nettsteder som selger Bodyer/T-skjorter med skriften "jeg skal bli storebror" på?
flypapir Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Siden er ikke norsk, men jeg har bestilt fra cafepress.com, der har de mange morsomme t-skjorter med slik tekst!
M@no Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 Må nesten ha det på norsk for vi har noen i familien som ikke er så gode på engelsk
flypapir Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Hum, da er jeg ikke helt sikker. Men vet hvertfall at name-it har t-skjorter (eller bodyer?) som det står dette på... Lykke til med letinga hvertfall!
Niem og Patrick Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 www.minime.no har slike på butikken her i Haugesund, så du kan evt kontakte dem på websiden å bestille
indigo76 Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Har de slike i Hsund nå? For finner de ikke på nettsiden eller i butikker som selger minime- klær... Leter og så etter de som det står storebror på, vet de var i salg for 1 års tid siden.
Niem og Patrick Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Jepp, jeg var der i forgje uke og da hadde de mange, både storebror/søster, lillebror/søster, pappagutt/jente osv Kjøpte genser til sønnen min som står: "Knalltøffe Haugesundar!" på
Contura Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har bestillt på www.spreadshirt.no Du kan bestemme skrift, figurer og farge selv + at de er kjappe med å levere.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 jeg har laget selv med lillesøster, lillebror (laget før UL:p) og storebror på Trooor det ligger bilde i albumet mitt. Da kjøpte jeg en billig body og en genser på h&m, kjøpte sånn t-shirt-papir (som kan brukes på klær - ca 140 kr for 10 ark) på clas ohlson (har det på bokhandlere også), og lagde på dataen, printa ut, og strøk på... Har laget maaange kule bodyer på den måten
maj87 Skrevet 22. januar 2008 #10 Skrevet 22. januar 2008 http://exist.no/main/no/products/barn/barneklaer/t-shirt/ her har de noen t-skjorter.. hvis ikke dette er noen du leter etter fins det en nettside hvor man kan lage sine egne t-skjorter, men husker ikke adressen akkurat nå
BabygirlOslo Skrevet 16. november 2008 #11 Skrevet 16. november 2008 på www.bambina.no har de mange søte bodyer med kule tekster. http://www.bambina.no/index.php?nr=90&idkategori=18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå