Gå til innhold

Genser/Body med skrift

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg lurer på om det finnes noen norske nettsteder som selger Bodyer/T-skjorter med skriften "jeg skal bli storebror" på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden er ikke norsk, men jeg har bestilt fra cafepress.com, der har de mange morsomme t-skjorter med slik tekst!:)

Skrevet

Må nesten ha det på norsk for vi har noen i familien som ikke er så gode på engelsk ;)

Skrevet

Hum, da er jeg ikke helt sikker. Men vet hvertfall at name-it har t-skjorter (eller bodyer?) som det står dette på...:)

Lykke til med letinga hvertfall!

Skrevet

www.minime.no har slike på butikken her i Haugesund, så du kan evt kontakte dem på websiden å bestille :)

Skrevet

Har de slike i Hsund nå? For finner de ikke på nettsiden eller i butikker som selger minime- klær... Leter og så etter de som det står storebror på, vet de var i salg for 1 års tid siden.

Skrevet

Jepp, jeg var der i forgje uke og da hadde de mange, både storebror/søster, lillebror/søster, pappagutt/jente osv :) Kjøpte genser til sønnen min som står: "Knalltøffe Haugesundar!" på ;)

Skrevet

Jeg har bestillt på www.spreadshirt.no

Du kan bestemme skrift, figurer og farge selv + at de er kjappe med å levere.

Skrevet

jeg har laget selv med lillesøster, lillebror (laget før UL:p) og storebror på :) Trooor det ligger bilde i albumet mitt. Da kjøpte jeg en billig body og en genser på h&m, kjøpte sånn t-shirt-papir (som kan brukes på klær - ca 140 kr for 10 ark) på clas ohlson (har det på bokhandlere også), og lagde på dataen, printa ut, og strøk på... Har laget maaange kule bodyer på den måten :)

• 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...