Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hva kjøper dere av sånne ting nå i førsten? Er jo helt uendelig hvor mye man kan kjøpe men alt kan da ikke være nødvendig? Tenkte kanskje at sånne til stikk kontakter og trappegrinder holder i første omgang?? Selger de slike ting på babybutikker også? Der vet de kanskej litt mer om hva man trenger ettersom babyen blir større...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Trappegrind kan i allefall være greit å ha. Jeg har ikke hatt noen andre sikkerhetsting, men det kommer jo litt an på hvor utforskende ditt barn blir. De pleier å selge det i babybutikker ja.
Phantom´ Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Trenger ingenting annet enn komfyrvern før babisen blir mobil. Når den begynner å åle seg rundt på gulvet blir det behov for evt trappegrind støpselpropper (om dere ikke har nytt hus, for da er det gjerne barnesikring montert i kontaktene fre før. Altså en sperre som hindrer at man kan stille noe bare inn i det ene hullet. dørstoppere skuffestoppere evt dostengsel om babisen har dragning mot doen. Kjedleig å finne tannbørsten sin i do... Komfyrvern (ville ha montert det så snart babyen er i hus) Sånn som hindrer at barn får fatt i gryter på ovnen. Fort gjort med en baby på armen at noe kan skje
Mido Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Ja de selger det på babybutikker, noen i alle fall. Vi kjøpte til stikkkontakter og trappegrind..og etterhvert var det gangke irriterende å måtte rydde på kjøkkenet hele tiden, og at kjøleskapet ble konstant lukket opp;-) Så da kjøpte vi en sånn borelåsgreie til kjøleskapet og satte på barnesikring på det skapet med mest skrammel i på kjøkkenet. Og så fikk baby en egen lekeskuff på kjøkkenet;-)
to tette Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 før babyen kan krype er det vell ikke nødvendig med noen av delene. du har jo full kontroll over babyens aktivitet hele tiden. skjekk sikkerheten generelt i boligen din At alt brannutstyr fungerer o.l. For din egen og barnets skyld
grolla Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Det er enda leeenge til du trenger slike ting! Selv hadde jeg trappegrind og komfyrbeskytter til gutten min. Pluss at jeg hadde lekegrind som ble brukt når jeg skulle dusje o.l. Ellers hadde jeg ham hele tiden under oppsikt, så opplevde ingen skumle ting. Men han er vel det man karakterisere som en rolig gutt, annerledes hvis man har en som skal alt mulig...spent denne gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå