Gå til innhold

Låvedør.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som føler at låra er blitt like store som flytebrygger? Og at ræva er blitt ei låvedør.Er i uke 30 og lagt på meg 9 kg te nå.Venter jente og da legger du mer på deg rundt hele "ekvator" sies det.Er det andre som opplever det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du skrev låvedør i overskriften trodde jeg du ropte på meg...hehe....kjenner følelsen ja. Har bare lagt på meg 6 kg da, men jeg tror alle de ligger rundt ekvator som du sier. Lækkert...sukk...

Skrevet

Hehe...... Ikke akkurat låvedør men... Jeg er bare 20 uker, og slank, har ikke lagt på meg i kilo, men har DEN basketballen framme... Ser helt syyykt ut. Kun blitt større rundt magen.

 

Men regner med at kilooene kommer sigende på meg og etterhvert :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...