Bolla med lille nurket. Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Er det andre som føler at låra er blitt like store som flytebrygger? Og at ræva er blitt ei låvedør.Er i uke 30 og lagt på meg 9 kg te nå.Venter jente og da legger du mer på deg rundt hele "ekvator" sies det.Er det andre som opplever det samme?
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Når du skrev låvedør i overskriften trodde jeg du ropte på meg...hehe....kjenner følelsen ja. Har bare lagt på meg 6 kg da, men jeg tror alle de ligger rundt ekvator som du sier. Lækkert...sukk...
Sikkertforgammel Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Hehe...... Ikke akkurat låvedør men... Jeg er bare 20 uker, og slank, har ikke lagt på meg i kilo, men har DEN basketballen framme... Ser helt syyykt ut. Kun blitt større rundt magen. Men regner med at kilooene kommer sigende på meg og etterhvert :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå