Gå til innhold

Mage -> rygg eller rygg ->mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjorde dere små håpefulle først?

Her hjemme rulles det bare fra rygg til mage. Helsesøstera var helt satt ut fordi det liksom skal være det vanskligste, men alle jeg kjenner har rulla fra rygg til mage først...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner vanligvis med rygg til mage da. Begge mine har gjort det og alle ungene jeg har kjennskap til.

Skrevet

Mi lillesnupp "tippa" over fra mage til rygg i dag. Ho ble livredd stakkar å skar i å gråte!

Har snudd seg en gang fra rygg til mage, men da ble ene armen sittende fast under ho, så ho tippa fort tilbake igjen! Ho e 5,5 mnd

Skrevet

Er mange som tipper over fra mage til rygg ganske tidlig. Teller ikke det, bare vanskelig å holde balensen med så tungt hode :P

Skrevet

Var det jeg trodde jeg å, men helsesøstera sa at det var uvanlig at de rulla fra ryggen til magen først?!? Jenta vår er også 5,5mnd og ruller lett over til magen (spes på stellebordet *sukk*) men har ikke sjangs til å komme seg tilbake til ryggen igjen...

Skrevet

Mini her rullet fra mave til rygg da han var 3 måneder, først nå han har begynnt å rulle fra rygg til mave. han er 5,5 mnd.

Men min likte ikke å ligge på mave så mistenker han ville "vekk derfra!"

Skrevet

Jenta vår liker ikke å ligge på magen hun heller, så hun ruller over til magen og hyler. Så må jeg bort å vippe henne tilbake. Så ruller hun tilbake til magen og hyler igjen... Og sånn går dagene her hjemme :)

Skrevet

he he he høres kjent ut ! :)

Han klarer det ikke når han blir sliten min. Høres godt når han ligger på maven ja. Så første gangen han rullet fra rygg til mave stod jeg på kjøkkenet. Plutselig tenkte jeg. hm hører mave lyder? måtte løpe å se og jaggu hadde han ikke rullet rundt.

ble ganske stolt da ja. :)

Skrevet

Snuppen her rullet fra rygg til mage i Desember, og dagen etterpå gikk hun fra mage til rtgg også=)

*Stolt* =D Men for et slit det er å passe på hvor hun ruller hele tiden! hehe... Klarer ikke å holde seg på lekematten;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...