Gå til innhold

Hjelp! Noen som vet om det er rier...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg litt teit som spør om dette, men er litt usikker. Har termin om noen dager, men de siste timene har jeg fått vondt i magen, i sånne "bølger" som jeg har blitt beskrevet ab jordmor at smertene vil komme i. De varer ca 20 sekunder av gangen, og kommer med 10-15 minutters mellomrom.. Men det er bare vondt nederst i magen. Trodde riene skulle gjøre vondt liksom rundt "hele ballen" jeg...? Noen som vet om det bare er kraftige mensmurringer eller rier? Slimproppen har gått, og får "tak" i ryggen samtidig som magesmertene, så lurer litt ekstra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan høres ut som rier ja... Er det fødsel på gang kommer de til å tilta både i smerte og kommer hyppigere etter hvert, men alt er så individuelt... Noen har så kalte maserier mange dager før fødselen... Mens andre begynner som deg...og tiltar gradvis i timene mot fødselen.... Masse lykke til.

Skrevet

Kan godt være rier, ring fødeavdelingen og snakk med dem.

Lykke til =)

Skrevet

Ut i fra lengden på sammentrekningene å dømme høres det ut som maserier eller forhåpentligvis modingsrier :-) Skikkelig effektive rier skal visst vare oppimot evnt over 60 sek dessverre.

Håper det går over i noe mer aktivt!

Skrevet

mine rier startet med kraftige kramper et par ganger i timen..gjekk tur,strikket tøffler,var i middagsbesøk...mine rier startet iallefall forsiktig,slik at eg lurte på om det var rier...frå første ri til babyen var ute tok det 1 døgn...hørest ut som rier,du vet det sikkert selv,men rart når det endelig skjer da blir en usikker:)

Skrevet

Slik det begynte for meg sist dette, RING føden du.

Hold oss oppdatert da :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...