Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Føler meg litt teit som spør om dette, men er litt usikker. Har termin om noen dager, men de siste timene har jeg fått vondt i magen, i sånne "bølger" som jeg har blitt beskrevet ab jordmor at smertene vil komme i. De varer ca 20 sekunder av gangen, og kommer med 10-15 minutters mellomrom.. Men det er bare vondt nederst i magen. Trodde riene skulle gjøre vondt liksom rundt "hele ballen" jeg...? Noen som vet om det bare er kraftige mensmurringer eller rier? Slimproppen har gått, og får "tak" i ryggen samtidig som magesmertene, så lurer litt ekstra...
Mido Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Det kan høres ut som rier ja... Er det fødsel på gang kommer de til å tilta både i smerte og kommer hyppigere etter hvert, men alt er så individuelt... Noen har så kalte maserier mange dager før fødselen... Mens andre begynner som deg...og tiltar gradvis i timene mot fødselen.... Masse lykke til.
li75**fødeklar Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Kan godt være rier, ring fødeavdelingen og snakk med dem. Lykke til =)
sydilla Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Ut i fra lengden på sammentrekningene å dømme høres det ut som maserier eller forhåpentligvis modingsrier :-) Skikkelig effektive rier skal visst vare oppimot evnt over 60 sek dessverre. Håper det går over i noe mer aktivt!
maria isabell Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 mine rier startet med kraftige kramper et par ganger i timen..gjekk tur,strikket tøffler,var i middagsbesøk...mine rier startet iallefall forsiktig,slik at eg lurte på om det var rier...frå første ri til babyen var ute tok det 1 døgn...hørest ut som rier,du vet det sikkert selv,men rart når det endelig skjer da blir en usikker:)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Slik det begynte for meg sist dette, RING føden du. Hold oss oppdatert da :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå