Gå til innhold

skikkelige tette kynnere etter en endt arb.dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er gangske hektisk på jobben min om dagene, det er MYE støy, bråk, kaos, å veldig stress, når jeg kommer hjem om ettermiddagen er jeg såååå sliten, å får OFTE sammentrekninger i magen, (er det kynnere?)

den blir ihvertfall stein hard rett under navlen eller i det området ca, bør jeg ta mer hensyn?

er det noe kroppen prøver å si meg?

det går jo over etter en liten dupp på sofaen hjemme da men....

hva tror du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er komplett normalt! Tror ikke det er mange som kommer utenom disse reaksjonene fra livmoren.. Den øver seg bare til fødselen. Sies at mange kynnere fører til en mer effektiv og mindre smertefull fødsel.. (Håper...)..

Så lenge det går over etter en stund med avslapping, er det overhodet ingenting å uroe seg over..

Har vært innlagt med premature rier flere ganger, men det har vært av en helt annen karakter..

Skrevet

hei så lenge du ikke har smerter så er det vel ikke noe farlig.har selv sykemeldt meg nå for har altfor mange ubehagelige kynnere på jobb. på fredag hadde skikkelige smerter! da skjønte jeg at jeg må trappe ned. snakk med legen,er uansett vanlig med mer kynnere 2. gang.

Skrevet

Det er nok kynnere ja! om du er veldig plaget med hyppige sterke kynnere kan det være et tegn på at tempoet kan være litt for høyt... likevel må en huske at kynnere er helt normalt...

I forrige svangerskap holdt jeg et altfor høyt tempo, og kynnerene var vanvittig hyppige, jeg født en mnd. før tiden. Jordmoren mente at dette hadde en klar sammenheng. Nå er jeg 18 uker på vei, og det har begynt på samme viset..

hvor langt er du på vei?

Skrevet

jeg er 23 uker på vei, vet kynnerne er normalt å det bekymrer meg ikke, men om det kan være ett tegn på å trappe ned litt, som om livmora vil fortelle meg att "nå går det litt for fort i svingene....." eller

om jeg bare skal oversje kynnerne å jobbe videre i samme tempo...

Skrevet

Ser det er flere som har det på samme viset som jeg har om dagen. Fredag kveld satt jeg med skikkelige kynnere etter litt av en dag på jobb. Synes ikke dette er noe særlig, og skal snakke med legen ang evt sykemelding. Er bare 18 uker på vei og flere på jobb mente at det var altfor tidlig å få slike kynnere.

Skrevet

synes ikke du skal overse det. det er snakk om veldig kort tid i livet ditt dette som kan få store konsekvenser hvis du ikke tar hensyn til deg og den inni deg. du er to nå! bare du som kan avgjøre dette. ikke svakt å få sykemeld altså. har du vondt så har du vondt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...