Gil Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Husker ikke hvor lenge jeg gikk trøtt med førstemann, men håper det ikke er alt for lenge. Er litt zombie om dagen
Sansara *fødeklar* Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Det sies at den vanligste verste trøttheten går over rundt uke 12 - 14 når hormonene begynner å stabilisere seg. Hos andre varer den helt ut. Sukk... Men det tilhører nok ikke flertallet. Hold ut! Det blir bedre tider, og plutselig en dag tenker du: Jøss, jeg føler meg bedre! Den følelsen er skikkelig deilig og etterlengtet for meg akkurat nå... he he.
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 gleder meg til jeg kan begynne og føle meg litt mre våken.. er 8 + 2 i dag og så sykt trett.. skal begynne i ny jobb 1 februar og utrolig spent på åssn dette skal gå.. er det feil av meg og vente i det lengste med og si noe til sjefen anng graviditeten???
Sansara *fødeklar* Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Hei, Din graviditet er din Det er kun du som vet når det er riktig å si noe eller ikke. Jeg holder det for meg selv en liten stund til, og jeg er 10+2. Jeg har vært tidligere ute de andre gangene, men tenkte at dette er mitt, og jeg vil ha det for meg selv en liten stund til. Derfor synes jeg ikke det er feil av deg å vente litt med å si noe til sjefen din. Jeg ville blitt ferdig med opplæringen først jeg, og blitt litt kjent med de andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå